دهقان در جمع خواهران بسیجی کار گاه قالی بافی گفت: شما کار آفرینان بسیجی هم در عرصه اقتصاد مقاومتی کشور و هم در زمینه کمک به تامین مخارج خانواده و اقتصاد خانواده پیشرو هستید.
کد خبر: ۸۹۳۱۲۹۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده ناحیه ثارالله به همراه مسئول بسیج سازندگی ناحیه وفرمانده حوزه امام خامنه‌ای از کارگاه قالی بافی بسیجیان پایگاه ال یاسین حوزه سمیه بازدید بعمل آوردند.
مهدی دهقان در جمع خواهران بسیجی این کار گاه قالی بافی ضمن عرض خسته نباشید گفت: شما کار آفرینان بسیجی هم در عرصه اقتصاد مقاومتی کشور و هم در زمینه کمک به تامین مخارج خانواده و اقتصاد خانواده پیشرو هستید.
جواد دهقانی مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله دراین خصوص گفت: در این کار گاه قالی بافی که خواهر بسیجی " حسینی" مسولیت این کار گاه را بر عهده دارد، تعداد ۱۲ دار قالی وجود دارد و حدود ۴۰ نفر از بسیجیان این حوزه و پایگاه در این کار گاه اشتغل دارند و کسب درآمد می‌کنند.
لازم به ذکر است فرمانده ناحیه در پایان این بازدید با اهدای هدیه‌ای به این خواهربسیجی کار آفرین به رسم یاد بود از این فعالیت ارزشمند و خدا پسندانه وی تقدیر و تشکر کرد و از درگاه خداوند متعال پیشرفت این هر چه بیشتر این خواهران بسیجی را خواستار شد.
ارسال نظرات