خبرهای داغ:
در اقبالیه برگزار شد:

دعوت از خیرین موکب کربلا اقبالیه

برنامه دعوت از خیرین موکب کربلا، مسئولین شهر اقبالیه و استان قزوین که توسط مسئولین موکب راهروان حضرت زینب (س) در حسینه حضرت ابوالفضل( ع) شهر اقبالیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۱۲۹۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در برنامه دعوت از خیرین موکب کربلا، مسئولین شهر اقبالیه و استان قزوین که توسط مسئولین موکب راهروان حضرت زینب (س) در حسینه حضرت ابوالفضل( ع) شهر اقبالیه برگزار شد.
داود محمدی ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم و تشکر از حاضرین در مراسم و عرض تبریک به سرگرد صادق پور گفت: بزرگ‌ترین راهپیمایی تاریخ در کربلا صحنه ارزشمندی از جایگاه شیعه را در تمام دنیا به تصویر می‌کشد و کار خیر شما خیرین نقش اساسی در این امر ایفا می‌کند.
محمدی درخصوص مشکلات شهری اقبالیه اذعان کرد: طی جلساتی با وزیر نیرو و رئیس مجلس شورا اسلامی قرار بر انتقال ۶۰ میلیون مترمکعب آب از سد طالقان به ۱۴ شهر و ۱۹۸ روستا قزوین از جمله شهر اقبالیه شد. اتمام این پروژه حدود ۴ سال به طول می‌انجامد و تا آن زمان آب شرب اقبالیه باید از طرق چاه‌های کمکی تامین گردد.
وی بیان کرد: از هفت پیشنهاد ارتقا شهری در استان ارتقا دو شهر اقبالیه و محمدیه قطعی است و در حال تصویب و ارائه به هیئت دولت می‌باشد. درخصوص بدهی شهر اقبالیه نیز درصدد کمک رسانی برای پرداخت بدهی این شهر هستیم.
محمدی اظهار کرد: درخصوص درمانگاه شهر اقبالیه نیز همکاری لازم را به‌عمل می‌آوریم و با پیگیری شورا شهر اقبالیه با مسئولین مربوطه هماهنگی لازم را انجام می‌دهیم.
4001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار