خبرهای داغ:
آیین ویژه‌ی روز جهانی کودک، با برنامه‌های متنوعی با حضور کودکان و نوجوانان میامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۱۳۰۳
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳

ثمانه رحیمی، مسئول کانون پرورشی فکری کودکان ونوجوان میامی در حاشیه آئین روز جهانی کودک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامیگفت: امسال با توجه به تقارن هفته ملی کودک با ایام محرم و عزاداری‌های سرور و سالار شهیدان، رویکرد برنامه‌ها در حوزه فرهنگ عاشورایی بوده و به‌دنبال این اصل مهم هستیم در کنار آن با توجه به نیازهای کودک برنامه‌های شاد و متنوعی نیز تدارک دیده شده است.

وی شعار هفته ملی کودک در کشور را "هر کودک نشانه خداست" اعلام کرد و افزود: جلب توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی، ویژگی ها، نیازها و خواسته های کودکان امروز از اهداف این هفته است.

رحیمی همگرایی و هم افزایی فعالیت ها دستگاه ها و نهادهای متولی کودک در شهرستان، نهادینه کردن ارزش های تربیتی  و انسان ساز واقعه ی عاشورا در ذهن و روح کودکان و ترویج این فرهنگ در جامعه، معرفی کانون و ظرفیت های آن به جامعه به ویژه خانواده ها و اولیای تربیتی وارتقاء سطح دانش و آگاهی فعالان حوزه ی کودک را از دیگر اهداف این هفته یاد کرد.

مسئول کانون پرورشی فکری کودکان ونوجوان میامی همچنین به برپایی نمایشگاه  کودک وعاشورا در این مرکز به مناسب هفته کودک اشاره کرد وگفت: این نمایشگاه که گوشه هایی از واقعه عاشورا را با  کارهای دستی و نقاشی کودکان با موضوع محرم و عاشورا به تصویر کشیده است همه روزه تا پایان هفته کودک برای بازدید عموم دایر است.

راهپیمایی کودکان، سینه زنی، حضور نیروهای انتظامی به مناسبت هفته ناجا، برگزاری مراسمی به یاد شهدای کربلا و... از دیگر برنامه های روز جهانی کودک در میامی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها