خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از تشکیل ستاد ویژه گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۱۳۴۳
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسن عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، اظهار کرد: به همین منظور جلسه تدوین و هماهنگی برنامه‌های ویژه گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد تا نسبت به سال‌های گذشته برنامه‌های این هفته را ویژه‌تر برگزار کنیم.

وی ادامه داد: جلسه تدوین و هماهنگی ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش به اتفاق معاونین توسعه ورزش، توسعه منابع و پشتیبانی، فرهنگی و امور جوانان، مسئول امور بانوان، مسوول روابط عمومی و کارشناسان ورزش برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه از 26 مهر تا دوم آبان‌ماه به عنوان هفته تربیت‌بدنی و ورزش نام‌گذاری شده، افزود: در این جلسه پیرامون برنامه‌های متنوعی که قرار است در این هفته توسط اداره کل ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی اجرا شود بحث و تبادل نظر شد.

وی در ادامه از قرعه‌کشی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در قم خبر داد و افزود: مراسم قرعه‌کشی مسابقات ورزشی ویژه کارکنان دولت با حضور معاون توسعه ورزش، رئیس هیات ورزش‌های همگانی و نمایندگان دستگاهای اجرایی شرکت کننده در این المپیاد به میزبانی سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

عابدی خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی ویژه کارکنان دولت در رشته‌های فوتسال، والیبال، طناب‌کشی، دارت، تنیس روی‌میز و آمادگی جسمانی برنامه‌ریزی شده و با حضور آقایان و بانوانی که کارمند دستگاه‌های اجرایی استان قم هستند در هفته تربیت‌بدنی و ورزش به انجام خواهد رسید.

وی یاد‌ آور شد: در رقابت‌های والیبال بخش مردان تعداد 10 تیم رقابت می‌کنند، ضمن اینکه در فوتسال 12 تیم برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند و رقابت‌های رشته دارت در هر دو بخش مردان و بانوان با حضور 6 تیم به شکل مجزا برگزار خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم افزود: رقابت‌های رشته طناب‌کشی با حضور تعداد 6 تیم به انجام می‌رسد، در مسابقات رشته تنیس روی‌میز آقایان سه تیم و بانوان پنج تیم به رقابت می‌پردازند و در رشته‌ آمادگی جسمانی مردان چهار تیم و بانوان نیز چهار تیم از 23 مهر ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها