خبرهای داغ:
جانشین فرمانده لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع):

مدافعان حرم با شجاعت و استقامت، سیلی محکمی به دشمنان اهل بیت (ع) زدند

سرهنگ «رستمعلی رفیعی» در یادواره شهدای لشکر فاطمیون گفت: مدافعان حرم با شجاعت و استقامت، سیلی محکمی به تروریست‌ها و دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) زدند، تا آن‌ها بدانند که 13 قرن پس از قیام عاشورا، پیام حضرت زینب (س) در قلب‌های جوانان مومن و انقلابی زنده است.
کد خبر: ۸۹۳۱۳۴۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
مدافعان حرم با شجاعت و استقامت، سیلی محکمی به دشمنان اهل بیت (ع) زدند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، یادواره شهدای لشکر فاطمیون با محوریت 11 شهید مدافع حرم از این لشکر، با حضور جانشین فرمانده لشکر 17 امام علی بن ابی طالب (ع)، در مسجد جامع شهر جعفریه قم برگزار شد.
سرهنگ «رستمعلی رفیعی» جانشین فرمانده لشکر 17 امام علی بن ابی طالب (ع) قم، طی سخنانی در این مراسم، اظهار داشت: رزمندگان و شهدای مدافع حرم، نقطه اتکا و قوت جبهه مقاومت هستند که در مقابل تروریست‌هایی که تحت حمایت کامل استکبار هستند، شجاعانه ایستادند.

وی افزود: مدافعان حرم با شجاعت و استقامت، سیلی محکمی به تروریست‌ها و دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) زدند، تا آن‌ها بدانند که 13 قرن پس از قیام عاشورا، پیام حضرت زینب (س) در قلب‌های جوانان مومن و انقلابی زنده است.

رفیعی تصریح کرد: در تشکل بزرگ مجاهدان اسلامی، مرزهای معنوی حاکم است و تا ظلم و استکبار و حمله به مقدسات اسلامی وجود دارد، این تشکل هم تمام قد و با قدرت در مقابل آنان خواهد ایستاد و دشمنان را از کرده خود پشیمان خواهد کرد.

همچنین، حجت‌الاسلام دهقانی امام جمعه بخش «جعفرآباد» نیز در این مراسم، خانواده معظم شهدا را برکت جامعه اسلامی دانست و اظهارداشت:  ما خادم کسانی هستیم که همه هستی خود را در کف اخلاص نهاده و تقدیم اسلام کرده‌اند و مردم هم باید همواره قدردان آنان باشند.

وی اهالی بخش جعفرآباد را قدرشناس شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون دانست و گفت: خانواده‌های شهدای مدافع حرم فاطمیون و دیگر اتباع افغانستانی در این بخش، همیشه مورد تکریم بوده‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار