خبرهای داغ:
مسئول هیئت جوانان متوسلین به نبی اکرم(ص) از ثبت نام کاروان پیاده روی از نجف تا کربلا برای چهارمین سال در میامی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۱۳۹۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶

 حسین نوری مسئول هیئت جوانان متوسلین به نبی اکرم(ص) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی اظهار داشت: ثبت نام شوندگان در کاروان پیاده روی از نجف تا کربلا ،10 روز قبل از اربعین حسینی به صورت زمینی به نجف اشرف مشرف خواهند شد.

وی افزود: کاروان پیاده روی نجف تا کربلا پس از اقامت در نجف، همراه با سایر زائران ایرانی و غیر ایرانی با پای پیاده به سمت کربلای معلی حرکت خواهند کرد.

مسئول هیئت جوانان متوسلین به نبی اکرم(ص)هزینه این سفر را به صورت 5 میلیون ریال اعلام کرد و خاطرنشان کرد: به تعدادی از ثبت نام کنندگان در صورت نیاز از طرف صندوق قرض الحسنه حضرت علی اصغر(ع)میامی وام به میزان هزینه ثبت نام داده می شود.

نوری بیان کرد: مدت این سفر 12 روز، از تاریخ 10 آبان ماه تا 21 آبان ماه جاری است.

وی عنوان کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام باید مدارکی همچون فتوکپی شناسنامه و کارت ملی، گذرنامه با اعتبار حداقل 6ماه، دو قطعه عکس، فیش واریزی به شماره حساب 424نزد صندوق قرض الحسنه حضرت علی اصغر(ع)وتکمیل فرم تعهدنامه را در تاریخ مشخص شده برای ثبت نام در دست داشته و به دفتر هیئت تحویل دهند.

بر اساس این گزارش، فاصله مسیر بین نجف تا کربلا حدود 90 کیلومتر است که در حدود سه روز با پای پیاده طی می‌شود.

علاقه‌مندان  می‌توانند  برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره 02332624415(دفتر هیئت جوانان متوسلین به نبی اکرم (ص) و همچنین شماره همراه 09193736054(نوروزی) ،09191737540(نوری)تماس حاصل کرده و یا به دفتر هیئت واقع در خیابان امام رضا(ع)، مسجد جوانان مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها