مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: جوهره وجودی تحریم‌های جدید محدود سازی توان بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۹۳۱۳۹۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: جوهره وجودی تحریم‌های جدید محدود سازی توان بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی ایران است که بخش عمده آن مربوط به تحریم‌های موشکی است.
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار یدالله جوانی ظهر امروز در همایش بصیرتی کارکنان سپاه ناحیه تربت حیدریه اظهار داشت: جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا پس از فشار تحریم و تهدید در نهایت در مذاکرات هسته‌ای توانست بخش عمده‌ای از فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران را محدود کند و در ادامه با همین روش قصد مقابله با توان بازدارندگی دفاعی کشور را دارد.
 
وی افزود: جوهره وجودی تحریم‌های جدید محدود سازی توان بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی ایران است که بخش عمده آن مربوط به تحریم‌های موشکی و بخشی دیگر با ادعای مضحک تروریستی بودن سپاه در دست تدوین و اجرا می‌باشد.
 
وی با اشاره به سخنان روز گذشته فرمانده کل سپاه، گفت: اگر سپاه در لیست تروریستی آمریکا قرار بگیرد جمهوری اسلامی ایران ارتش امریکا را یک گروه تروریستی دانسته و دیگر جائی در منطقه خاورمیانه نخواهد داشت.
 
جوانی، هدف اصلی فشار علیه سپاه را، تغییر در نوع نگاه مردم به این نهاد عنوان کرد و بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان یک نهاد انقلابی و مردم نهاد توانسته در همه جای دنیا ملت‌های مظلوم و ستم دیده و مجموعه‌های ضد استکباری جهان را علیه استکبار متحد کند و این باعث شده تا همه فشار‌ها و تهدیدات علیه این نهاد رقم بخورد.
 
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اظهار کرد: انقلاب اسلامی تشکیل یک جبهه داده و در این جبهه با مختصات برجسته و در مقیاس جهانی در حال حرکت است و توانسته نظام سلطه را به چالش بکشاند.
 
وی تصریح کرد: این جبهه در جهان حزب مستضعفین را با حاکمیت اسلام تشکیل داده و به دنبال از بین بردن طاغوتی است که حیات آن با ضعف در حیات جبهه حق است و این دو جریان در همه حال در مقابل هم صف آرایی می‌کنند. 
 
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا فلسفه وجودی سپاه را حفظ نظام اسلامی با محتوای انقلابی عنوان کرد و افزود: امروز دشمن در مقیاس گوناگون تلاش می‌کند تا حرکت انقلاب را متوقف کند و در این توطئه از هیج امکانات و تجهیزاتی دریغ نمی‌کند، لذا ممکن است جریانات، افراد و یا احزاب سیاسی دچار خطا و لغزش و آسیب شوند، اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاکریز با صلابت و مقتدر در مقابل همه توطئه‌های دشمن است.
 
وی شهید حججی را نمونه بارز این عزت و اقتدار دانست و گفت: شهادت شهید حججی در عصر حاضر نهادینه شدن روحیه شهادت و مجاهدت را در جوانان امروزی نشان داد و باعث برپایی انقلاب فرهنگی و منشا انسجام در درون کشور شد.
 
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: نفوذ انقلاب اسلامی ایران در دنیا باعث شده تا جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و مزدوران منطقه‌ای خود برای مقابله با ان دست به هر اقدامی برای مقابله با این نفوذ بزند لذا در آخرین حرکت خود جنگ‌های نیابتی را در غرب آسیا راه اندازی کرد که به لطف خدا در عراق با شکست مواجه شد و در شامات نیز در حال شکست می‌باشد.
 
وی مشکل اصلی انقلاب اسلامی ایران را در درون مرز‌ها دانست و گفت: دشمنی آمریکا یک قدرت فروریخته و در حال انحطاط است، اما مشکل اصلی در عقبه انقلاب اسلامی است و دشمن قصد دارد تا با خطای محاسباتی و تغییر در نگاه مردم از این روش کشور را دچار چالش کند.
 
جوانی خاطر نشان کرد: دو جریان سیاسی در داخل کشور فعالیت دارد که یکی از آن‌ها نگاه انقلابی به حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب دارد و دیگری معتقد است که دوران انقلاب و انقلابی گری تمام شده و باید به هر روشی با دنیا تعامل کرد.
 
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا افزود: تمام تلاش دشمن در این است که عقبه انقلاب اسلامی ایران را از درون دچار خطای محاسباتی و تغییر در رویکرد‌ها و راهبرد‌ها داشته باشد تا بتواند از این طریق به اهداف خود برسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها