نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد حجت الاسلام و المسلمین نکونام با حضور در بیمارستان تأمین اجتماعی امام علی (علیه السلام) فرخشهر از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کردند و از نزدیک از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت کردند.
کد خبر: ۸۹۳۱۴۲۹
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد حجت الاسلام و المسلمین نکونام با حضور در بیمارستان تأمین اجتماعی امام علی (علیه السلام) فرخشهر از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کردند و از نزدیک از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت کردند و  آنان را مورد تفقد قراردادند و برای شفای آنان دعا کردند.

در این مراسم که به مدت دو ساعت بطول انجامید‌ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد از بخش دیالیز، بخش اطفال و بخش جراحی بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات در این بیمارستان قرار گرفتند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در حاشیه بازدید از این بیمارستان گفت: مدت‌ها بود که وصف این بیمارستان و خدمات خوبی که تامین اجتماعی استان به بیماران ارائه می‌دهند را شنیده بودم و از مدت‌ها هم وعده داده بودم که یک وقت از نزدیک بیایم وهم  یک عیادتی از بیماران این بیمارستان داشته باشم و خدا قوت به عزیزانی که در این مجموعه فعال هستند بگویم و همچنین وضعیت ارائه خدمات را از نزدیک مشاهده کنم که به دلایل مختلف با مشکل مواجه می‌شد و کارهای مختلف دیگر به وجود می‌آمد ولی امروز الحمدلله توفیق این دیدار نصیب شد.

امام جمعه شهرکرد افزود: اکنون که آمده‌ام، انصافاً مشاهده می‌کنم که این بیمارستان یک مجموعه بسیار ارزشمند است که باید واقعا از عزیزانی که این مجموعه را ایجاد کرده‌اند و خدمت رسانی خوب ارائه می‌دهند، تشکر و قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به بازدید از بخشهای مخلتفی همچون اطفال و جراحی گفت: در این بازدیدها با افراد مختلف صحبت کردم و یک مورد گلایه‌مندی و نارضایتی چه نسبت به نحوی ارائه خدمات و امکانات و تجهیزات که در این بیمارستان وجود دارد و چه نسبت به خدماتی که کادر پزشکی بیمارستان با مهر و محبت به بیماران ارائه می دهند، نشنیدم.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام تصریح کرد: این مجموعه و کادر پزشکی و پرستاری در تلاش هستند تا بیمار هم بیماری‌شان درمان شود و با یک آرامشی این چند روزی که در این بیمارستان هستند را سپری کنند و بعد هم با یک خاطره خوش این بیمارستان را ترک کنند  و با همان آرامش به خانه بازگردند که این‌ها همه مسائلی مهمی  است که هر چه  در مجموعه‌های درمانی قوت بگیرد ارزشمند و جزو ضرورت‌ها است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به یک سری مشکلات که در مجموعه بهداشت و درمان کشور و به طبع استان وجود دارد بر لزوم توجه جدی و تلاش بر رفع این مشکلات تاکید کرد و گفت: حتما باید مسئولان بهداشت و درمان استان با  مجموعه‌های بهداشتی و درمانی استان اعم از بیمارستان ها و مراکز مهم درمانی استان یک هماهنگی و همدلی در بخش های مختلف ایجاد کنند و در کنار یکدیگر بنشینند و یک نگاه جامع  به مسائل درمانی استان داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام خاطرنشان‌کرد: در بازدیدی که از یکی از بیمارستان های خصوصی استان داشتم، مسئولان آن بیمارستان از وجود یک سری ناهماهنگی‌ها با مجموعه بهداشت و درمان استان سخن می‌گفتند، که به مسئولان مربوطه منتقل کردم در این بیمارستان هم مسئولان یک سری انتظارهایی را از مجموعه بهداشت و درمان استان دارند که حتما باید برای رفع این نیازمندی‌ها و ایجاد یک همدلی و هماهنگی نشست‌های مشترکی برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان تاکیدکرد: هر مجموعه درمانی که خدمت ارائه می‌دهد قطعا خدمت به بیماران این کشور است و بیمار است که باید درمان شود حالا یک بیمار این بیمارستان و بیمار دیگر بیمارستان دیگری را برای درمان انتخاب می‌کند مهم آن است که امکانات را به گونه‌ای باید تقسیم کنیم و در اختیار قرار بدهیم که هر بیماری به هر بیمارستانی که مراجعه کرد بتواند با آسایش و آرامش و به راحتی از امکانات درمانی بهره‌مند شود

امام جمعه شهرکرد در پایان با تشکر از مسئولان و دست اندرکاران این مجموعه و کادر پزشکی و پرستاران بیمارستان گفت: از همه عزیزانی که در این بیمارستان در بخش های مختلف خدمت می کنند، از مجموعه مدیریت تامین اجتماعی استان، مدیریت این بیمارستان، کادر پزشکی و پرستاران و خدمات دیگری که قشرهای مختلف دیگر در این بیمارستان ارائه می‌دهند، تشکر می‌کنم و ان‌شاءالله بتوانند روز به روز بر این خدمات بیفزایند.

در این بازدید که مدیر در مان تامین اجتماعی استان و رئیس بیمارستان امام علی(ع) نیز حضور داشتند، دکتر محمود جاوید مدیر درمان تامین اجتماعی استان با یادآوری تاسیس این بیمارستان در سال 1374 گفت: در بیمارستان تأمین اجتماعی امام علی (علیه السلام) فرخشهربهسازی و توسعه خدمات را در اولویت اقدامات و فعالیت‌های خود قرار داده‌ایم.
وی گفت: یکی از توسعه‌هایی که در دستور کار قرار دارد، اورژانس این بیمارستان است که از 700 متر به 1200 متر  با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان توسعه پیدا خواهد کرد.

جاوید خاطرنشان کرد: یکی دیگر از خدمات آینده این بیمارستان  ایجاد درمانگاه عمومی و تخصصی در محوطه بیمارستان است زیرا در حال حاضر درمانگاه این بیمارستان با وجود پزشکان خوب اما در راهروهای باریک با تجمع بیمار مواجه هستیم که امیدواریم در طی زمان کوتاه این توسعه را نیز انجام بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: مراجعین ما فقط از استان خودمان نیستند بلکه از استان همجوار نیز برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی نیز به این بیمارستان مراجعه می کنند که امیدوار هستیم یک حمایت و پشتیبانی ایجاد شود که چهارمحال و بختیاری نیز بتواند در عرصه درمانی و پزشکی همچون نگینی در کشور بدرخشد و به جایگاهی که حق او است، برسد.

ارسال نظرات