اولین دوره اردوی آموزشی تشکیلاتی مکتب هویزه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه یزد و حضور جمعی از دانشجویان این دانشگاه در شهرستان میبد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۱۴۳۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، اولین دوره اردوی آموزشی تشکیلاتی مکتب هویزه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه یزد و حضور جمعی از دانشجویان این دانشگاه در شهرستان میبد برگزار شد.
در اولین دوره از این سلسه اردو‌های تشکیلاتی که با هدف تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، حجت الاسلام موسوی و استاد فقیهی راد با موضوعات “هدف و آرمان انسان” و “کدام اسلام؟ ” مطالب متنوعی را به دانشجویان ارائه دادند.
لازم به ذکر است در کنار کلاس‌ها و جلسات متنوع، بازید علمی از کارخانه کاشی باستان میبد و بازدید از بافت تاریخی این شهرستان از دیگر برنامه‌های صورت گرفته در این اردوی یک روز بود.
گفتنی است احسان مختاری مسئول حوزه امام مهدی (ع) بسیج دانشجویی دانشگاه یزد پیرامون این اردو‌ها در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه این سلسله دوره‌ها پیرو مطالبه مقام معظم رهبری از دانشجویان برگزار می‌گردد تصریح کرد: ایشان در دیدار‌های دانشجویی فرمودند: «من می‌خواهم غالب یا بیش از غالب بدنه دانشجویی کشور، مجموعه‌ای متعهّد و دارای احساس مسؤولیت نسبت به آرمان‌های دانشجویی باشند. یکی از این آرمان‌ها مسأله علم است؛ دومی عدالتخواهی است و آرمان سوم، آزاداندیشی و آزادیخواهی است.»
ارسال نظرات