معلم روستای بندون زیتی گفت: محرومیت منطقه سد راه پیشرفتم نشد.
کد خبر: ۸۹۳۱۴۳۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری  بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ قاسم محمدی در گفت‌و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: منطقه ما دچار محرومیت بالایی است اما این محرومیت در عزم من برای پیشرفت هیچگونه تاثیری به همراه نداشت و من سعی کردم برای خدمت به مردم روستا و منطقه خودم راه کسب علم و دانش را ادامه دهم و بعد از پایان دانشگاه به روستا باز گردم.

وی با بیان اینکه به دلیل کمبود معلم در منطقه به صورت دو شیفت کار میکنم عنوان داشت: در شیفت صبح در یکی از مدرسه روستا ده تل و در شیفت بعد از ظهر به دانش‌آموزان روستای بندون زیتی آموزش می‌دهم.

این فرهنگی بیان داشت: در روستای بندون زیتی به دلیل نداشتن ساختمان مدرسه از کانکس استفاده میکنیم اما این مدرسه کانکسی فاقد سرویس بداشتی است و این یکی از مهم‎ترین مشکلات مدرسه محسوب می‎شود.

محمدی با بیان اینکه یکی از دانش‌آموزانش ترک تحصیل کرده است گفت: به دلیل اینکه مسافت مدرسه از محل سکونت دانش‌آموزم دور بود آن از ادامه تحصیل خودداری کرد.

وی نبود کتاب کمک آموزشی را از دیگر مشکلات این دانش‌آموزان عنوان کرد و افزود: نبود جاده مناسب از مشکلات دیگر این روستا و مدرسه می‎باشد.

این فرهنگی گفت: در سالهای گذشته لوله کشی روستا انجام گرفته است اما فقط دو ساعت در روز آب شرب داریم.

قابل ذکر است نبود امکانات بهداشتی و رفاهی مثل سرویس بهداشتی مناسب، حمام، آب شرب، جاده و.... از دیگر مشکلات این منطقه می‌باشد.

ارسال نظرات