فرمانده انتظامی تربت‌جام در نشست با خبرنگاران:

خبرنگاران تربت‌جامی پلیس افتخاری می‌شوند/ استحکام امنیت مردم با افزایش ۱۵ درصدی نیرو در پاسگاه‌ها / قدرت پوشالی اراذل را با قانون درهم می‌شکنیم

فرمانده انتظامی تربت‌جام با معرفی خبرنگاران این شهرستان به‌عنوان پلیس افتخاری، از افزایش ۱۵ درصدی نیروی پلیس در پاسگاه‌ها برای استحکام امنیت مردم خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۱۴۴۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ هوشنگ کیانی در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال با ناجا در تربت‌جام ضمن گرامیداشت هفته انتظامی بیان داشت: خبرنگاران این شهرستان می‌توانند به‌عنوان پلیس افتخاری در حوزه رسانه با ایجاد فضای مناسب علم و عمل برای اعتلای شهرستان تربت‌جام تلاش کنند که این عملکرد باعث دلگرمی پلیس است.

وی با تقدیر از همکاری صمیمانه اصحاب رسانه این شهرستان در هفته ناجا و پوشش مناسب اخبار افزود: خبرنگاران تربت‌جامی به‌زودی به‌عنوان پلیس افتخاری معرفی می‌شوند و امیدواریم این تعامل هرچه بیشتر تداوم یابد و زحمات پلیس بازگو شود تا مردم احساس امنیت بیشتری داشته باشند.

وی افزایش ۱۵ درصدی نیرو پلیس در پاسگاه‌ها را در برای برقراری و استحکام امنیت بیشتر مردم برشمرد و اضافه کرد: اولویت کار پلیس مبارزه با اراذل‌واوباش است و از اول مهرماه تعدادی از اراذل منطقه صالح‌آباد که با نمایش سلاح سرد و خالکوبی‌شده خود احساس قدرت می‌کردند قدرت پوشالی آن‌ها توسط قانون درهم‌شکسته شد و با دستگیری ۱۶ نفر از آنان تعدادی با احکام قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی تربت‌جام تصریح کرد: پلیس برای مبارزه با جرائم خشن برنامه تعریف‌شده و مدون دارد و بااقتدار درصحنه‌ها حاضرشده و در همین راستا ۱۰ سارق موتورسیکلت و ۲ رابط از متجاوزان مرزی دستگیر شدند و اگر با اراذل‌واوباش قمه‌کش و... برخورد قاطع و سریع نشود نوامیس مردم از شرارت آنان در امان نخواهند بود.

سرهنگ کیانی: با اشاره به برنامه‌های آموزشی ناجا برای فرهنگ‌سازی عمومی خاطرنشان کرد: پلیس آمادگی دارد با همکاری شهرداری پارک ترافیک را یکی از بوستان‌های شهر ایجاد کند تا کودکان از ابتدا با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا شوند.

فرمانده انتظامی تربت‌جام، خدمت به جامعه و شهروندان را دیگر رسالت نیروی انتظامی دانست و در ادامه با اشاره به ملاقات مردمی در روز دوشنبه هر هفته ابراز داشت: شهروندان برای ملاقات مردمی، انتقادها، شکایت و تقدیر از نیروی انتظامی می‌توانند در دفتر ۱۹۷ مقابل شهرداری مراجعه کنند و یا با تلفن ۵۲۵۲۷۸۱۲ تماس حاصل نمایند.

گفتنی است: در پایان نشست خبری فرمانده انتظامی با تقدیم لوح سپاس از زحمات خبرنگاران در راستای توسعه امنیت پایدار تجلیل کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها