رزمنده دوران دفاع مقدس:

فضای مجازی قتلگاه جوانان شده است

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: دست‌وپا‌های زیادی در فضای مجازی قطع می‌شود دل‌های زیادی در این فضا سنگ می‌شود و به‌نوعی این فضا به قتلگاه جوانان ما تبدیل‌شده است.
کد خبر: ۸۹۳۱۴۴۱
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمود باقرزاده در یادواره شهدای روستای دهنو از توابع شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: تقارن عاشورا با هفته دفاع مقدس درسی را به همراه دارد که باید تجربه کنیم که فردای قیامت شرمنده شهدای والامقام نباشیم.

وی بابیان اینکه باید این درس که کربلا یعنی گذشتن از همه آنچه هست را فرابگیریم، خاطرنشان کرد: شهدای کربلا و شهدای دفاع مقدم با تمام دل‌بستگی‌هایی که در دنیا وجود داشت بر سر عهد و پیمان خود باخدا ایستادند و شهید شدند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه اگر در مسیر بهره‌برداری از نعمت‌های دنیوی دل‌بسته آن‌ها شدیم باید منتظر عذاب الهی باشیم، تصریح کرد: انسان مسلمان باید یک انسان بانشاط باشد وزندگی خود را از آرامش‌های معنوی پر کند.

وی با اشاره به اینکه ذکر و یاد خدا را به وِرد تبدیل نکنیم و ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم، اذعان کرد: برای ادامه دادن راه شهدا باید یک‌همت قوی داشته باشیم در غیر این صورت نمی‌توانیم به خدا برسیم و رها کردن دل‌بستگی‌های دنیا برای ما محال می‌شود.

باقر زاده بابیان اینکه خاطرات شهدا قصه نیست بلکه برای دل‌بستگان دنیا باید غصه باشد، عنوان کرد: باید بیاموزیم که چطور شهدا از خانواده‌های خود گذشتند و به جبهه‌ها رفتند.

وی در ادامه بیان کرد: برخی بچه‌های دفاع مقدس را به بی‌عاطفه بودن متهم می‌کنند درصورتی‌که عاطفه آن شهدا از بسیار جوانان امروزی بیشتر بود و درراه رسیدن به خدای خود دیگر میدان مین، سیم‌خاردار و تعداد لشکر دشمن و… مهم نبود.

این جانباز دوران دفاع مقدس بابیان اینکه هرروز باید برای ما عاشورا باشد، تأکید کرد: یک عاشورا در کربلا بود، ولی امروز عاشورا در خانه‌ها، محل کار، زندگی، فضای مجازی و… است.

وی بابیان اینکه دشمن در فضای مجازی با اعتقادات جوانان و نوجوانان ما بازی می‌کند، خاطرنشان کرد: دست‌وپا‌های زیادی در این فضا قطع می‌شود دل‌های زیادی در این فضا سنگ می‌شود و به‌نوعی این فضا به قتلگاه جوانان ما تبدیل‌شده است.

باقر زاده در پایان بابیان اینکه مداحان باید از اشعار خود استفاده بهینه داشته باشند، خاطرنشان کرد: شور حسینی باید به شعور حسینی تبدیل شود باید عزادار حسینی استکبار شناس باشد.

گفتنی است یادواره ۲۴ شهید والامقام روستای دهنو از توابع شهرستان خلیل‌آباد با حضور بیش از ۳ هزار نفر از مردم این روستا، مسئولان شهرستان و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در مهدیه این روستا برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار