خبرهای داغ:

بیش از ۱۰ هزار نفر در استان فارس برای پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کردند

مدیر حج و زیارت استان فارس با اشاره به اینکه تاکنون ۱۰ هزار نفر برای پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: صدور روادید اربعین ظرف امروز و فردا آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۱۴۶۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵

علیرضا زینلی با اشاره به راه‌اندازی کنسولگری عراق در استان فارس اظهار داشت: تاکنون 10 هزار نفر برای پیاده‌روی اربعین در استان فارس ثبت‌نام کردند و صدور روادید این افراد ظرف امروز و فردا آغاز می‌شود. 

وی با بیان اینکه متقاضیان برای ثبت نام از مراجعه حضوری به کنسولگری خودداری کنند، گفت: ثبت‌نام مردم تنها از طریق دفاتر مجاز زیارتی که توسط حج و زیارت اعلام شده است، انجام می‌شود و نیاز به مراجعه مردمی به کنسولگری نیست. 

زینلی با هشدار به متقاضیان پیاده‌روی اربعین بیان کرد: افرادی هستند که از احساسات پاک مردم سوء استفاده کرده و با گرفتن هزینه گزاف اقدام به صدور ویزای جعلی می‌کنند، متقاضیان برای ثبت نام حتما به دفاتر مجاز زیارتی مراجعه کنند. 

مدیر حج و زیارت استان فارس عنوان کرد: 140 دفتر در استان فارس برای ثبت نام سفرهای عتبات در نظر گرفته شده که اسامی آنها در سایت حج و زیارت استان فارس درج شده است. 

وی درباره پوشش ثبت نام دیگر استان‌ها افزود: در حال حاضر تنها استان بوشهر قطعی شده و برای ثبت نام و اعزام از طریق فارس انجام می‌شود اما استان‌های هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد هنوز قطعی نشده است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار