خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه ذات آمریکا منفعت‌طلبی است، گفت: اگر برجام را پذیرفت برای این بود که نفوذ کند حال که این نفوذ عملی نشد، اینگونه عمل می‌کند.
کد خبر: ۸۹۳۱۴۶۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵

آیت‌الله اسدالله ایمانی با اشاره به اینکه برخی از رسانه‌ها چشم به دهان آمریکا دوخته‌اند تا ترامپ نظرش را درباره برجام مطرح کند، اظهار داشت: نظر آمریکا درباره برجام از قبل مشخص بوده و اگر اوباما هم سرکار بود همان نظر ترامپ را با یک لعاب‌کاری و فضای تلطیف شده‌ای بیان می‌کرد. 

وی با بیان اینکه ذات آمریکا جنگ با ملت‌های مظلوم جهان، استثمار و منفعت‌طلبی است، گفت: در کشور ما هم از سال 32 تا امروز آمریکا دارد کار خودش را انجام می‌دهد و دنبال منافع خودش است. اگر برجام را پذیرفت برای این بود که نفوذ کند حال که این نفوذ عملی نشد دارد اینگونه عمل می‌کند. 

امام جمعه شیراز با بیان اینکه آمریکا بارها اعلام کرده که هرجا منفعت باشد، هستم افزود: عهدشکنی آمریکا برای  نخستین بار نیست، آمریکا در همه قراردادها عهدشکن بوده و عهدشکنی کرده برخی می‌گویند تاکتیکی با آمریکا کنار بیائیم باید به این افراد پاسخ داد با چه کسی می‌خواهید مذاکره کنید، چندبار قرار است مذاکره کنید؟

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به قرارداد الجزایر و افغانستان و عهدشکنی آمریکا در آنها بیان کرد: کلاهی که در این قراردادها بر سرمان گذاشتند، کافی نیست، این بار هم در برجام مشکل ایجاد کردند و بعد از آن هم مشکلات دیگری ایجاد می‌کند. 

آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه آمریکا با اسلام و نظام اسلامی دشمن است و این دشمنی هیچوقت از بین نمی‌رود، عنوان کرد: این دشمنی زمانی از بین می‌رود که اسلام از بین برود و ما راضی نیستیم و اجازه نمی‌دهیم که اسلام از بین برود. 

وی با بیان اینکه منفعت‌طلبی آمریکا تا آنجاست که حتی به ملت خود ضربه می‌زند، گفت: در یک کنسرت به دلیل آزادی سلاح 60 نفر و بیش از 400 نفر زخمی شدند اما ترامپ به دلیل منافع خود حاضر به کنترل و محدود کردن حمل اسلحه ندارد حال چگونه انتظار است که به دیگر کشورها نظیر یمن، افغانستان، پاکستان و عراق ترحم داشته باشد. 

امام جمعه شیراز با اشاره به هجمه‌هایی که علیه رئیس قوه قضائیه از سوی سایت‌های معاند شده است، افزود: ورشکسته‌های سیاسی و اخلاقی و زندانیان فتنه دورهم جمع شدند و سایتی را طراحی کردند که هدفشان شکستن حریم‌ شخصیت‌های دست اول نظام جمهوری اسلامی است و اخیرا هم به رئیس قوه قضائیه حمله‌ور شدند چون رئیس قوه قضائیه با قاطعیت مقابل مفسدین، حقوق‌های آنچنانی و کسانی که فساد داشتند ایستاده است. 

آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه این هجمه‌ها برای تلافی اقدامات رئیس قوه قضائیه در برخورد با فساد است، گفت: دشمن با این هجمه‌ها قداست مراجع تقلید و قدرت رئیس قوه قضائیه را هدف قرار داده است هرچند وزیر اطلاعات این اراجیف را تکذیب کرد 

وی با اشاره به مسئله تطهیر سران فتنه که از سوی افراد مطرح می‌شود، بیان کرد: مسئله فتنه چیزی نیست که به سادگی از بین برود، ضربه‌ای که کشور از فتنه 88 خورده به سادگی قابل التیام نیست چرا برخی اینقدر ساده‌اندیش هستند که بخواهند سران فتنه را تطهیر کنند، باید با عمل تطهیر خود را نشان دهند. 

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اسارت اهل بیت بعد از شهادت امام حسین (ع) عنوان کرد: حکومت بنی امیه تصور می‌کرد با این کار می‌خواست قدرت خود را نشان دهد غافل از اینکه سخنان روشنگرانه امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) تمام برنامه‌های طراحی شده یزید را خنثی کرد. 

آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه  زینب کبری(س) در این حرکت عظیم و بزرگ به سرفصل بسیاری از مسائل اساسی اشاره کردند، گفت: حضرت زینب(س) در سخنرانی کوتاه تاریخ بنی‌امیه را قبل و بعد از اسلام تا روز شهادت امام حسین(ع) بیان کردند و آینده تاریک حکومت بنی‌امیه را ترسیم کردند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها