خبرهای داغ:
مسئول کمیته خیرین موکب احمدبن موسی(ع) با بیان اینکه این موکب امسال به ۱۰ هزار نفر از زائران خدمات ارائه می‌دهد، گفت: نیکوکاران استان فارس برای خدمات‌دهی به زائران اربعین در موکب احمدبن موسی(ع) استان همت کنند.
کد خبر: ۸۹۳۱۴۷۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

شمشاد محبی با اشاره به برپایی این موکب در سال گذشته در کربلای معلی اظهار داشت: بحث جمع‌آوری کمک به برپایی موکب احمدبن موسی(ع) در کربلای معلی جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی امسال نیز آغاز شده است که از اقشار مختلف مردم و خیران و نیک‌اندیشان جهت مشارکت در این کار خیر دعوت می‌شود. 

وی افزود: خیران و نیک‌اندیشان می‌توانند کمک‌های خود را برای برپایی این موکب در کربلای معلی به شماره حساب ٢٥٤٧-٤٣-٥٥٥٥٥٥٥-١ بنام موکب احمدابن موسی (ع) نزد بانک انصار شعبه شهدای گمنام واریز کنند.

محبی بیان کرد: سال گذشته با اهتمام مردم و خیران استان بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی به موکب احمدبن موسی(ع) جمع‌آوری شد.

وی اظهارداشت: این کمک‌های مردمی به حساب موکب احمدبن موسی(ع) واریز شده و در ایام اربعین حسینی صرف ارائه خدمات به زائران اربعین شد.

محبی با بیان اینکه برای جذب کمک‌های خیران، افراد مختلفی ما را یاری می‌دهند، گفت: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و سپاه هر شهرستان، ائمه جمعه و جماعات وغیره همگی خیران را در منطقه خود جمع‌آوری کرده و به تبیین اهمیت موضوع خدمت‌رسانی به زائران حسینی می‌پردازند.

مسئول کمیته خیرین موکب احمدبن موسی(ع) این نکته را یادآور شد که تعداد خیران این موکب بسیار زیاد است که نمی‌توان از تک تک آن‌ها نام برد و سپس گفت: در سال گذشته طبق ارزیابی‌های انجام شده در کشور، موکب احمدبن موسی(ع) از تمام جهات خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اعم از امنیت، تغذیه، پذیرش و اسکان و غیره حائز رتبه نخست در کشور شد.

وی با بیان اینکه در هیچ استانی به اندازه فارس کمک‌های مردمی برای زائران اربعین حسینی جمع‌آوری نشد، گفت: فارس در بحث کمک‌رسانی به زائران پیاده اربعین حسینی رتبه نخست کشور را داراست.

محبی اظهار داشت: امسال نیز به فضل خدا و با همکاری سردار غیب‌پرور، مدیرعامل موکب و سردار غیاثی، فرمانده سپاه فجر و سهرابی،‌ مدیرکل صدا و سیما، برنامه‌ریزی‌های متعددی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیران انجام شده است که در این راستا جلساتی نیز با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، حوزه‌های علمیه، هیئت امنای مساجد و غیره در شهرستان‌های فارس در این باره برگزار می‌کنیم.

مسئول کمیته خیرین موکب احمدبن موسی(ع) با بیان اینکه امسال به دلیل گسترش موکب نیازمند کمک‌های بیشتری از مردم و خیران هستیم، بیان کرد: سال گذشته ما روزانه هفت هزار نفر را در موکب احمدبن موسی(ع) اسکان می‌دادیم اما امسال بنا داریم این تعداد را به 10 هزار نفر برسانیم بنابراین باید کمک‌های بیشتری نیز در این زمینه جمع‌آوری کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها