خدمات دهی ۲۵ موکب هرمزگانی به زائران اربعین

در مراسم اربعین امسال ۲۵ موکب هرمزگانی به زائران خدمات ارائه می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۳۱۴۸۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ دبیر ستاد مردمی اربعین هرمزگان صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: ۱۰ موکب در داخل مرز‌های ایران و ۱۵ موکب نیز در مسیر نجف، کربلا و سامرا دایر است.

حبیب بهادری افزود: موکب‌های داخل ایران در مرز‌های شلمچه و مهران و در شهر‌های بندرلنگه، بندر خمیر، پارسیان و بندرعباس خدمات تغذیه و اسکان موقت و توزیع بسته‌های فرهنگی را به زائران بر عهده‌دارند.

وی تصریح کرد: این موکب‌ها برای اسکان، تغذیه و برنامه‌های فرهنگی ۲۳ هزار زائر برنامه‌ریزی‌شده است.

رئیس ستاد مردمی اربعین با اشاره به شناسنامه‌دار شدن موکب‌های هرمزگان گفت: امسال ۲۵ شناسنامه موکب برای خادمان در نظر گرفته‌شده است.

بهادری خاطرنشان کرد: مردم و خیران می‌توانند برای کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود به ستاد بازسازی عتبات و عالیات هرمزگان واقع در استانداری هرمزگان و یا دفتر موکب‌ها مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم کمک‌های نقدی را تنها به‌حساب موکب‌ها واریز کنند و از پرداخت‌های نقدی به نام اشخاص خودداری کنند، اظهار کرد: غرفه‌های جمع‌آوری نذورات نیز در شهر‌های استان برپا می‌شود.

بهادری بابیان اینکه وسایل برپایی موکب‌ها از فردا به نجف و کربلا و سامرا ارسال می‌شود، تصریح کرد: موکب‌های هرمزگان از ۴ آبان تا ۱۸ آبان آماده خدمات به زائران است.

رئیس ستاد مردمی اربعین خاطرنشان کرد: پارسال ۸ موکب از استان هرمزگان پذیرای زائران اربعین بود.

ارسال نظرات