پیامکی با عنوان کاهش مبالغی بالا از حساب مشتریان و سپرده‌گذاران موسسه اعتباری نور در محمودآباد برای آنها ارسال شد که باعث نگرانی مردم و تجمع آنها مقابل این موسسه برای پاسخ‌گویی مسؤولان شدند.
کد خبر: ۸۹۳۱۴۹۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  پیامکی با عنوان کاهش مبالغی بالا از حساب مشتریان و سپرده‌گذاران موسسه اعتباری نور در محمودآباد برای آنها ارسال  شد که باعث نگرانی مردم و تجمع آنها مقابل این موسسه برای پاسخ‌گویی مسؤولان شدند.

در این تجمع که رفته رفته بر تعداد آنها افزوده می‌شد و هر کسی به آشنایان خود اطلاع می‌داد و سبب شد که فرمانده انتظامی محمودآباد و پلیس به جمع مردم آمده و بر اساس وظیفه ذاتی پلیس به آرامش مردم کمک کردند و در این بین یکی از کارمندان موسسه با حضور در بین مردم به آنها اطمینان داد که مشکل به‌وجود آمده به‌خاطر کاهش سود سپرده از سوی بانک مرکزی بوده که تا ساعات آینده مشکل برطرف خواهد شد.

زمان شالیکار فرمانده انتظامی محمودآباد پس از تماس با فرماندار شهرستان و پیگیری‌های به‌عمل آمده از سوی مدیران این موسسه اعلام شد که تا چند ساعت آینده این مبلغ به حساب مشتریان برگشت داده خواهد شد و از عدم اطلاع‌رسانی موسسه برای مردم که باعث تشویش و نگرانی آنها شده بود گله کرده و خواستار شفاف‌سازی سریع مسؤولان موسسه نور به مردم شده است.

طی صحبت با بعضی از مردم حاضر در تجمع معلوم شد که این کسر پول تابع هیچ اصول و قاعده‌ای نبوده و به عنوان مثال از حساب فردی از 120 میلیون تومان مبلغ 90 میلیون تومان کسر شده و یا از حساب فرد دیگری از 7 میلیون تومان مبلغ 5 میلیون تومان و از دیگری از 50 میلیون تومان 48 میلیون کسر شد که عکس پیامک این کسر حساب موجود است.

امید است سرپرستی موسسه مالی اعتباری نور در استان مازندران و در پی آن مسؤولان طراز اول بانک در تهران هرچه سریع‌تر مردم و مشتریان را از دل نگرانی درآورده و تکلیف مردم را مشخص کنند که باید از زحمات تمامی مسؤولان و افرادی که پیگیر این قضیه از غروب امروز تاکنون بودند تقدیر کرد که خواستار برگشت آرامش و اطمینان برای مردم بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها