خبرهای داغ:
مراسم تکریم و معارفه رابط نمایندگی ولی فقیه حوزه شهدای گمنام با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در محل این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۱۴۹۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام جعفر آزادمنش مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) طی سخنانی در مراسم معرفی رابط جدید حوزه شهدای گمنام، به مباحث سبک زندگی اسلامی و از جمله خوش قولی و وفای به عهد و پیمان پرداخت  و تذکر و یادآوری این مباحث را باعث برکات دانست.

وی افزود: اگر واقعه کربلا اتفاق نمی افتاد عیار انسان ها و جایگاهشان مشخص نمی شد.در همه زمان ها حجت ها آشکار می شوند و مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) در این مقطع شهید محسن حججی  را حجت خداوند معرفی نمودند.

آزادمنش افزود: ما جوانانی مثل شهید حججی کم نداریم ولی خداوند این شهید عزیز را حجت خودش قرار داد تا حجتی باشد برای همه افراد جامعه، در این فضای جامعه ما که همه به سمت گرفتاریها و مشکلات خودشان هستند خداوند حجت را بر ما تمام کرد و بهانه ها را از همه گرفت.

وی خاطر نشان کرد: نگاه به مفاهیمی مثل ولایت را باید خیلی عمقی و همه بعدی ببینیم. ما ولایت فقیه و ولایت ائمه اطهار(ع) را در حد  یک حکومت دینی می بینیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) افزود: ما باید در بسیج همه خط و خطوط خود را از ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) بگیریم؛ ایشان فرمایشاتی دارند که ما باید با همه وجود در هر منصب و مقامی که هستیم در تمام جلسات آن را تبیین کنیم تا منشاء اعمال صالح در بسیج و جامعه اسلامی گردد.

در این مراسم با حضور رئیس مجمع بسیج شهرستان، فرمانده حوزه شهدای گمنام و فرماندهان پایگاه های تابعه این حوزه از خدمات ارزشمند حجت الاسلام نعمت الله قادری  رابط سابق نمایندگی ولی فقیه در حوزه شهدای گمنام تقدیر و حجت  الاسلام سید مهدی سجادی به عنوان رابط جدید نمایندگی ولی فقیه در حوزه شهدای گمنام معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها