خبرهای داغ:
رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس از برپایی درمانگاه‌های تخصصی سیار در مناطق محروم استان خبر می‌دهد که این امر به صورت ماهانه انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۱۵۰۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶

فرخ بهارلویی  با اشاره به خدمات‌دهی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم استان فارس اظهار داشت: برپایی بیمارستان‌های صحرایی، درمانگاه‌های تخصصی سیار و اردوهای پزشکی از جمله خدماتی است که ارائه می‌شود.

وی با اشاره به برپایی درمانگاه‌های تخصصی سیار گفت: این درمانگاه‌ها به صورت سیار و ماهیانه در نقاط مختلف استان فارس برپا می‌شود و انتخاب مکان برپایی متناسب با نیاز و درخواست اهالی آن منطقه است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس افزود: مناطق محروم چه برای برپایی بیمارستان و چه برپایی درمانگاه و اردوهای پزشکی در اولویت هستند و تمامی نقاط استان از شمال تا جنوب شامل این طرح می‌شوند.

بهارلویی با اشاره به برپایی بیمارستان‌های سیار بیان کرد: سالانه 2 بیمارستان صحرایی در نقاط محروم استان فارس برپا می‌شود که امسال نخستین بیمارستان در هفته دفاع مقدس و در مزایجان بوانات برپا شد.

وی با اشاره به اینکه تمامی خدمات پزشکی و پیراپزشکی در این بیمارستان‌ها ارائه می‌شود، عنوان کرد: دومین بیمارستان در دهه فجر در استان فارس برپا می‌شود اما هنوز مکان بیمارستان انتخاب نشده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها