خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود:

تلاش، پشتکار و همدلی از م‍ؤلفه‌های رشد و زمینه ساز تحول و پیشرفت

حجت الاسلام امینی در دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود گفت: تلاش، پشتکار و اتحاد و همدلی از م‍ؤلفه‌های رشد و زمینه ساز تحول و پیشرفت می باشد.
کد خبر: ۸۹۳۱۵۰۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام عباس امینی در دیدار دکتر چمن سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود به اتفاق هیأت رئیسه دانشگاه ضمن آرزوی توفیق برای دکتر چمن اظهار کرد: تلاش، پشتکار و اتحاد و همدلی از م‍ؤلفه‌های رشد و زمینه ساز تحول و پیشرفت می‌باشد.
امینی افزود: ما برای پایداری هر چه بیشتر وارتقاء دانشگاه علوم پزشکی می‌بایست علاوه بر توسعه وضعیت موجود با بهره گیری از ظرفیت این دانشگاه اهداف ملی و بین المللی را در کنار تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص برای خود تعریف کنیم.
وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود درسال‌های اخیر پیشرفت‌های بسیارخوبی در بعد سخت افزاری و نرم افزاری داشته است و خوشبختانه همچنان که اشاره شد میزان رضایت مردم از خدمات درمانی در سال‌های اخیر افزایش داشته است.
امینی با اشاره به اسقلال دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت:: درسال‌های قبل انجام برخی از کار‌ها یک آرزو بود، اما امروز این آرزو‌ها محقق شده است و البته این قابلیت وجود دارد که آرزوی‌های امروزدر سایه تلاش و پیگیری در سال‌های آتی محقق گردد.
دکترچمن در این دیدار با تقدیر از حمایت و همراهی امام جمعه شاهرود از برنامه‌های توسعه و پیشرفت دانشگاه بیان کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر با اجرای سیاست‌های کلی ابلاغی توسط مقام معظم رهبری در حوزه سلامت و حمایت و تامین منابع توسط دولت محترم و همراهی امام جمعه و مسئولین محترم شاهد توفیقات و دستاورد‌های ارزنده‌ای در نظام سلامت به ویژه در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بوده ایم که تاثیر آن را در افزایش میزان رضایت مردم از خدمات سلامت می‌توان مشاهده نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها