رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران:

انهدام 50 باند مواد مخدر در مازندران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به افزایش 20 درصدی کشفیات موادمخدر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از انهدام بیش از 50 باند تهیه و توزیع موادمخدر در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۱۵۲۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علیرضا ثقفی در جمع خبرنگاران گفت: در راستای مقابله بی‌امان با مواد مخدر و تهیه و توزیع کنندگان مواد در سطح استان در 6 ماهه نخست امسال بیش از یک تن و 700 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد.

وی با اشاره به افزایش 20 درصدی کشفیات موادمخدر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از انهدام بیش از 50 باند تهیه و توزیع موادمخدر در سال جاری خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به شناسایی و دستگیری 3 هزار و 900 خرده فروش موادمخدر از اجرای بیش از یک هزار طرح پاکسازی نقاط آلوده، کنترل محورهای مواصلاتی و ارتقاء امنیت اجتماعی...  در استان خبر داد.

این مسؤول اظهار کرد: بیش از 360 مرحله عملیات برجسته در استان داشته‌ایم که در این عملیات‌ها مقادیر زیادی موادمخدر از انواع صنعتی و سنتی کشف شد.

ثقفی با اشاره به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی از برپایی نمایشگاه مبارزه با موادمخدر استان در سالن ارشاد اسلامی استان در ساری خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان هفته ناجا از این نمایشگاه بازدید کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها