مراسم اختتامیه وتجلیل از مدال آوران بسیجی و کارکنان ادارات که دررشته‌های ورزشی فوتسال وتنیس روی میز، به مناسبت هفته دفاع مقدس برگذار شده بود در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان زرند برگذار گردید.
کد خبر: ۸۹۳۱۵۳۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛در این مراسم باشکوه سروان پاسدار محسن یزدانی فرمانده بسیح ادارات شهرستان زرند طی سخنانی در رابطه با برگزاری این مسابقات اظهار داشت این مسابقات با حضور ۱۰ تیم در رشته ورزشی فوتسال وتنیس روی میز بین پایگاه‌های تابعه ادارات شهرستان به منظور ارتقا سطح سلامت و نشاط و تعالی روح و جسم کارکنان دولت برگزار گردید.
وی افزود: یکی از مهمترین اهداف برگزاری مسابقات ورزشی در هفته دولت، تقویت روحیه ایثار و رشادت در میان ورزشکاران بسیجی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس است و با برگزاری مسابقات ورزشی اهمیت تلاش تیمی و فردی در بین کارکنان دولت نهادینه خواهد شد.
فرمانده بسیح ادارات شهرستان زرند با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (ما، در ورزش یک راه طولانی در پیش داریم و ورزش چه در بعد همگانی و چه در بعد قهرمانی باید مورد توجه قرار بگیرد) تصریح نمود: رکن اصلی پیشرفت ورزش بسیج، نیازمند ایجاد ارتباط منطقی و هماهنگی با ارکان اصلی ورزش است و سیاست اصلی ما پرداختن به موضوع اخلاق در ورزش است، اما این موضوع مهم از عهده یک سازمان و یک نهاد بر نمی‌آید و دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه ما را یاری کنند.
شایان ذکر است در این مسابقات تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، اداره برق و بیمارستان سینا‌ی زرند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب نمودند که با اهداء کاپ قهرمانی، جوایز و لوح سپاس از ورزشکاران بسیجی کارمند تجلیل لازم بعمل آمد
ارسال نظرات