اولین نشست ستاد پیشگیری از وقوع جرم شهرستان شاهرود در سالن جلسات دادسرای این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۱۵۵۱
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اولین نشستن ستاد پیشگیری از وقوع جرم شهرستان شاهرود با حضور مسئولین هسته‌های ستاد در سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب شاهرود برگزار شد.
در این جلسه سیدمحمدرضا میررضایی مسئول ستاد پیشگیری از وقوع جرم شهرستان شاهرود در سخنانی با اشاره به اهمیت براساس سیاست‌های کلان دستگاه قضایی، پیشگیری از وقوع جرم از مهمترین اولویت‌های اعلام و اجرا شده در سال‌های اخیر است.
وی افزود: طرح‌های ملی و طرح‌های منطقه‌ای در سطح کشور با رویکرد پیشگیرانه توسط ستاد معاونت پیشگیری از جرم قوه قضائیه طراحی و انشاء الله به نحو مطلوب اجرا خواهد شد، در این طرح‌ها موضوعات مختلف در حوزه پیشگیری از وقوع جرم تعریف شده که این طرح‌ها علاوه بر طرح‌های بومی و در حال اجراست.
میررضایی با اشاره به عضویت عموم مردم در این ستاد گفت: درگاه اینترنتی برای ثبت نام عموم مردم به آدرس: www.sajam-adliran.ir طراحی شده که عموم مردم وظیفه شناس و دغدغه‌مند انقلاب و نظام می‌توانند ثبت نام کرده و به عنوان دیده بان با این ستاد همکاری کنند.
وی با اشاره به تشکیل هسته‌های ستاد پیشگیری در شهرستان‌ها افزود: برای انتخاب مسئولین هسته‌ها شرایط اختصاصی پیش بینی شده که با توجه به آن‌ها افراد معرفی و تایید می‌شوند.
مسئول ستاد پیشگیری از وقوع جرم شهرستان شاهرود با اشاره به اولویت‌های این ستاد بیان کرد: با توجه به دغدغه‌های رهبر انقلاب در زمینه‌های رشوه، اختلاس، ربا، زمین خواری، کوه خواری و ... اولویت‌های این ستاد برای پیگیری موضوعات است.
وی با دعوت از عموم مردم دلسوز و دغدغه‌مند نظام برای ثبت نام در این ستاد و همکاری گفت: امیدواریم که مردم ما با این ستاد همکاری نمایند تا بتوانیم از دغدغه‌های رهبر انقلاب کم کنیم و جامعه را به سوی یک جامعه اسلامی برای تحقق تمدن بزرگ اسلامی رهنمون سازیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها