فرماندار شهرستان دهگلان گفت: باید تمام دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان همکاری کنند.
کد خبر: ۸۹۳۱۵۵۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، یحیی نظری در در جلسه برنامه‌ریزی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان که در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، با تاکید بر نقش شهدا در پیشرفت اسلام اظهار داشت: در طول تاریخ هر جا که احساس شد برای اسلام مشکلی پیش می‌آید، شهدا با ایثار خون خود، درخت اسلام را احیاء کردند.

وی با بیان اینکه امنیت آرامش کشور به خاطر خون شهداست، گفت: امروز اگر ایران را با سایر کشور‌های منطقه مقایسه کنیم، تفاوت‌ها را از لحاظ امنیت به خوبی احساس می‌کنیم.

فرماندار شهرستان دهگلان تصریح کرد: کشور ایران با وجود حضور در کانون ناآرامی‌های خاورمیانه، از امنیت پایداری برخوردار است و این امنیت به خاطر نقش شهداست.

وی ادامه داد: امروز اگر شهید حججی‌ها تقدیم نظام می‌شود به‌دلیل تداوم و استمرار راه شهدای اسلام، کربلا و دفاع مقدس است.

نظری با بیان اینکه امروزه دشمنان ایران رنگ عوض کرده‌اند، افزود: هدف دشمنان همان اهداف قبلی است فقط شیوه‌ها فرق کرده است.

وی راه مقابله با این حربه‌های دشمنان را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان عنوان و اظهار کرد: انتقال پیام شهدا به نسل‌های آینده قطعاً می‌تواند مکتب ما را به سر منشاء اثر برساند.

فرماندار شهرستان دهگلان تقطه اشتراک مردم ایران را با هر قومیتی وجود شهدا دانست و خاطر نشان کرد: سهم شهرستان دهگلان از ۵۴۰۰ شهید، ۹۳ مزار شهید است که البته تعداد پرونده‌ها ۶۳ خانواده است و بقیه مهاجرت کرده‌اند.

وی خطاب به تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکید کرد: باید دستگاه‌های اجرایی دهگلان با کمک مردم زمینه‌ای را فراهم کنند که با برگزاری چنین کنگره‌هایی یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس را زنده نگه داریم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات