سازمان هواپیمایی کشوری نرخ بلیت پرواز‌های تهران ـ نجف ـ تهران و تهران ـ بغداد ـ تهران برای ایام اربعین حسینی (ع) را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۳۱۵۷۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، در جلسه‌ای که با حضور معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری، نماینده سازمان حج و زیارت، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی، مدیرکل دفتر نظارت و مسؤولان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت و پلیس تشکیل شد، تدابیر چگونگی توزیع بلیت شرکت‌های هواپیما در ایام اربعین اندیشیده شد.

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: لیست دفاتری که شرکت‌های هواپیمایی تصمیم دارند بلیت‌های اربعین را به‌فروش برسانند از طریق روابط عمومی به رسانه‌ها اعلام می‌شود تا متقاضیان از آن طریق نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

دهقان ادامه داد: شرکت‌های هواپیمایی نرخ بلیت پرواز تهران – نجف – تهران به مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزارتومان، پرواز تهران – بغداد – تهران یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، پرواز مشهد – نجف – مشهد یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پرواز مشهد – بغداد – مشهد یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و نرخ بلیت‌های یکسره تهران – نجف ۶۰۰ هزار تومان و مشهد – نجف نیز ۷۵۰ هزار تومان را پذیرفته‌اند و ملزم به اجرای آن هستند لذا با هرگونه تخلف فروش بلیت خارج از این چارچوب برخورد خواهد شد.

ارسال نظرات