خبرهای داغ:

یادواره 6 شهید روستای پاکُتَل بجنورد برگزار شد

آیت الله یعقوبی در جمع خانواده های معزز شهدا و اقشار مختلف مردم گفت: طبق آیه قرآن خداوند می فرمایند در کارهای خیر و دفاع از ارزش های دینی از یکدیگر سبقت بگیرید، شهدا نیز مانند آیه قرآن عمل کردند و خیلی سریع به مقصد یعنی خدا رسیدند.
کد خبر: ۸۹۳۱۵۸۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  آیت الله یعقوبی در جمع خانواده های معزز شهدا و اقشار مختلف مردم گفت: طبق آیه قرآن خداوند می فرمایند در کارهای خیر و دفاع از ارزش های دینی از یکدیگر سبقت بگیرید، شهدا نیز مانند آیه قرآن عمل کردند و خیلی سریع به مقصد یعنی خدا رسیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه بهشت درجاتی دارد گفت: طبق آیه قران هرکس به اندازه عملش وارد بهشت می شود.

وی اظهار کرد: شهدا از بندگان ویژه خداوند هستند به گونه ای که با ریختن قطره ای از خونشان بر زمین تمام گناهانشان آمرزیده می شود.

یعقوبی هدف از برگزاری یادبود برای شهدا را زنده نگه داشتن  راه و هدفشان معرفی کرد و گفت: شهدا راستگو و راست کردار بودند و در یادواره شهدا نیز باید از صداقت، اخلاص شهدا، ولایی بودن و جان فدای ولایت بودن درس بگیریم و در رساندن خود به راه و هدف شهدا تلاش کنیم.

وی اخلاص، ایثار، شجاعت، راستگویی و ولایت مداری را از جمله پیام های شهدا برشمرد.

یعقوبی جوانان را سرمایه های کشور دانست و به خانواده ها توصیه کرد فرزندان و جوانان خود را مسجدی، پای منبری و اهل عزاداری تربیت کنند.

گفتنی است در این مراسم که با اجرای‌ سرود و کلیپ در خصوص شهدا برگزار شد از خانواده های معظم شهدا نیز قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها