فرهنگ ایثار و شهادت پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم می‌کند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بابیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم می‌کند گفت : فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اثربخش‌ترین عوامل پایداری انقلاب اسلامی است .
کد خبر: ۸۹۳۱۵۹۱
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار مولایی فرمانده سپاه استان البرز، مهندس طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، به همراه جمعی از خادمان شهدا دوشنبه ۱۷ مهرماه در راستای ارج نهادن به مقام شامخ خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به دیدار خانواده‌ی معظم شهیدان نامنی، ابوالحسنی و جمالی رفته و ضمن رسیدگی به مشکلات این عزیزان در مورد موضوعات با یکدیگر به گفتگو پرداختند.
 
فرهنگ ایثار و شهادت پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم می‌کند
 
 
مهندس طاهرنژاد در این دیدار‌ها بابیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم می‌کند گفت:: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اثربخش‌ترین عوامل پایداری انقلاب اسلامی از گذشته تا به امروز است.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میل به شهادت را در افراد به وجود می‌آورد و با نهادینه شدن این مهم، نگرش و رفتار افراد به سمت رفتار‌های ایثارگرانه سوق پیدا خواهد کرد که این مهم موجب تحکیم پیش از پیش اهداف انقلاب اسلامی، مقابله با تهدیدات دشمنان و پاسداری از خون شهداست که بدان توجه ویژه باید نمود.

شایان‌ذکر است حاضرین در پایان با تجلیل از صبر و ایثارگری تمامی خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و کسانی که پای آرمان خود ایستادگی کردند به‌رسم تکریم با اهداء لوح تقدیر از آنان تجلیل به عمل آمد و بار دیگر با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.
 
منبع: ایثار
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار