خبرهای داغ:
پیراینده گفت: متاسفانه به علت عدم تعیین محلی جهت تخلیه نخاله ها و ضایعات ساختمانی،شهروندان ، ورودیها، حاشیه رودخانه ها، زمینها و کوه های اطراف شهر و حتی برخی پیاده روها را برای تخلیه نخاله ها انتخاب و مشکلات زیست محیطی و بهداشتی فراوانی را برای عموم ایجاد نموده اند.
کد خبر: ۸۹۳۱۶۰۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، علی پیراینده شهردار نطنز اظهار داشت: باغ شهر تاریخی نطنز، شهری با قدمت تاریخی و طبیعی در طول سال گردشگران بسیاری را به خود جلب میکند اما متاسفانه عدم تعیین مرکز تخلیه نخاله ساختمانی، چهره زیبای شهر را مخدوش کرده و از نخاله های ساختمانی رنج می برد.

وی افزود: متاسفانه به علن عدم تعیین محلی جهت تخلیه نخاله ها و ضایعات ساختمانی،شهروندان ، ورودیها، حاشیه رودخانه ها، زمینها و کوه های اطراف شهر و حتی برخی پیاده روها را برای تخلیه نخاله ها انتخاب و مشکلات زیست محیطی و بهداشتی فراوانی را برای عموم ایجاد نموده اند.

پیراینده تصریح کرد: شهرداری نطنز پیرو جلسات متعدد در کمیته پسماند در خصوص جانمایی محل تخلیه نخاله های ساختمانی سه محل جهت تخلیه نخاله ها به اداره حفاظت محیط زیست پیشنهاد و از آن اداره محترم خواستاریم هرچه سریعتر مرکز تخلیه نخاله های ساختمانی تعیین و آماده شود. پس از تعیین مرکز نخاله های ساختمانی در خارج از شهر، چاله هایی عمیق ایجاد می شود و با اجرایی شدن این عملیات از پخش ضایعات در اطراف شهر و چهره نازیبای ورودیها جلوگیری می شود.

شهردار نطنز با اشاره به اینکه شهرداری تاکنون به صورت متوالی ورودیهای شهر را از نخاله ها پاکسازی کرده است، بیان کرد: عدم تعیین مرکز تخلیه نخاله ها و پسماندهای ساختمانی موجب شده شهروندان همچنان پسماندهای ساختمانی را در ورودیهای شهر ریخته و بر آلودگیهای زیست محیطی و بهداشتی می افزایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها