رئیس اداره کل نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: به همت اداره کل نظارت بر اماکن فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز طرح ساماندهی ویترین فروشگاه ها در سطح استان با جدیت تحقق یافته است.
کد خبر: ۸۹۳۱۶۵۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

سرهنگ موسی تقی پور، رئیس اداره کل نظارت بر اماکن عمومی استان البرز با حضور در آئین همایش پلیس، امنیت و اصناف که پیش از ظهر امروز دوشنبه (۱۷۷مهر) در تالار باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، گفت: بی شک می دانیم در بحث هفته ناجا که مهرماه هر سال گرامی داشته می شود، می تواند بهترین فرصت برای ارائه گزارش عملکرد با هدف حمایت از اصناف تلقی شود.

اجرای طرح ساماندهی ویترین فروشگاه ها در سطح استان البرز

 تقی پور به ۴۲ هزار و ۷۶ واحد مجاز، ۸ هزار و ۵۵۷ واحد غیر مجاز و ۱۲۶ اتحادیه در البرز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر از مجوع اصناف در حال کسب در سطح استان ۱۲ هزار و‌۶۶۳هزار مورد غیر مجاز بدون پروانه کسب در حال فعالیت هستند.

 وی توضیح داد: پلیس برای امنیت و حجاب در اجرای طرح های ساماندهی ویترین فروشگاه ها به جدیت تمام اهتمام خود را در نظر داشته است.

 طرح اجرای ۲ساله ساماندهی ویترین های فروشگاه ها

 رئیس اداره کل نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز با تامل بر این نکته که مستندات طرح ساماندهی ویترین فروشگاه ها در سطح استان موجود است بر اهمیت این مهم تاکید کرد.

 استقرار اکیپ ستاد امر به معروف و نهی از منکر از دیگر مواردی بود که موسی پور بر آن تاکید کرد و طی آن مطرح کرد: اولین استان که می تواند تمام تالارهای استان به صورت سیستمی کنترل نماید، استان البرز است.

وی افزود: در حال حاضر ۲۰۰ واحد صنفی سفره خانه ها به صورت آنلاین کنترل می شود و این مهم در جهت امنیت عمومی جامعه است.

 رئیس اداره کل نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز در پایان با ارائه گزارشی از کشفیاتی چون مواد مخدر، لباس هایی با طرح شیطان پرستی و نمادهای غیر اسلامی سه شرح وظائف این نهاد چون ضوابط انتظامی، صلاحیت ترافیکی و صلاحیت فردی را مورد تاکید قرار داد.

 منبع: شبستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها