رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای "ابوذر" در اردبیل ۳۰ آبان ماه است.
کد خبر: ۸۹۳۱۶۶۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،  علی لطفی  در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره رسانه‌ای "ابوذر" در اردبیل اظهار داشت:  آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای "ابوذر" در اردبیل 30 آبان ماه است و علاقه‌مندان نهایتا می‌توانند تا این تاریخ آثار خود را تا آخر آبان ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به این که تحقق منویات مقام معظم رهبری از محورهای اصلی برگزاری این جشنواره است افزود: سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در دو بخش کشوری و استانی فراخوان شده و شرکت‌کنندگان می‌توانند در بخش‌های مقاله نویسی، گزارش نویسی، یادداشت و سرمقاله، تیتر، عکس خبری، فیلم کوتاه 2 دقیقه ای و انیمیشن آثار خود را آماده کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: از محورهای اصلی این جشنواره می‌توان به گفتمان‌سازی حول منویات مقام معظم رهبری توسط اصحاب قلم و رسانه استان یک امر لازم و ضروری است که امیدواریم بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های صاحبان قلم شاهد تحقق اهداف خود در این راستا باشیم.

لطفی بیان کرد: از موضوعات این جشنواره می‌توان به تحقق اشتغال و تولید و مقابله با مفاسد اقتصادی، نقش فرهنگ پایداری و مقاومت در شکل گیری تمدن اسلامی،حساسیت در برابر دشمن، نقشه دشمن و نفوذ، اصل عدم تحریف اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) و لزوم پیوست فرهنگی، معماری اسلامی و انقلابی در مبلمان شهری و آتش به اختیار اشاره کرد.

وی تصریح کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره 19 آذر ماه امسال برگزار می‌شود که آثار نفرات برتر به مرحله کشوری ارسال می‌شود و شرکت‌کنندگان برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفتر بسیج رسانه‌ای استان اردبیل واقع خیابان بسیج طبقه فوقانی مجتمع فرهنگی ولایت سپاه استان اردبیل مراجعه کنند.

 

منبع:  تسنیم

ارسال نظرات