خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد:
kماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین کشور با تأکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها در ایام اربعین، گفت: صدا و سیمای مرکز قزوین در اربعین سال گذشته خدمات ارزنده‌ای داشت.
کد خبر: ۸۹۳۱۷۰۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید احمدی، مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین کشور و مسئول آموزش و بعثه مقام معظم رهبری، تدوین منشور اهداف اربعین را گام بسیار ارزشمندی دانست و تأکید کرد: باید اهدافی که در ایام اربعین دنبال می‌کنیم، اولویت‌بندی شوند و برنامه‌ریزی‌ها بر مبنای اولویت‌بندی‌ها صورت بگیرد.
امام جمعه قزوین با تأکید بر استفاده حداکثری از فرصت رسانه در ایام اربعین، خاطرنشان کرد: سال گذشته صدا و سیمای مرکز قزوین برای پوشش اخبار اربعین در کربلا، با مشکلات و کمبود فضا مواجه بود اما با این وجود خدمات بسیار خوب و ارزنده‌ای را در سطح کشور و حتی سطوح بین‌المللی ارائه کرد و امسال هم باید تلاش کنیم زمینه بیشتری را برای فعالیت رسانه‌ها فراهم نماییم.
وی نقد و بررسی کارهای صورت گرفته در اربعین سال‌های گذشته را مهم و ضروری دانست و افزود: اگر نقد و بررسی اقدامات انجام شده در پیاده‌روی اربعین، هر سال بلافاصله پس از پایان ایام اربعین صورت بگیرد، اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.
امام جمعه قزوین بر اهتمام ارتقای کیفی و کمی پیاده‌روی اربعین تأکید کرد و گفت: با بررسی، ارزیابی و مشخص کردن نقاط قوت و ضعف، همت و جدیت مضاعفی برای ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های پیاده روی اربعین به وجود می‌آید.
وی یادآور شد: نقش اربعین و همسویی این جریان با مقاومت اسلامی باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد و باید متوجه باشیم که پیاده‌روی اربعین سرمایه عظیمی برای ارتقای روحیه جبهه مقاومت اسلامی است.
عابدینی تدوین مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در باب اربعین را ضروری دانست و عنوان کرد: مطالبات رهبری در بسیاری از فضاها تدوین شده است و ضروری است این معنا در باب اربعین نیز مورد توجه جدی قرار بگیرد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها