مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان :

ارائه تسهیلات به ۲۷۰۰ متقاضی طرح مشاغل خانگی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: پیش‌بینی ما این بوده تسهیلات به دو هزار و ۷۰۰ متقاضی طرح مشاغل خانگی در استان پرداخت شود.
کد خبر: ۸۹۳۱۷۱۹
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی آشتاب در جمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت تسهیلات برای دانش‌بنیان کردن مشاغل خانگی در استان به متقاضیان اظهار داشت: صندوق کارآفرینی در این راستا تسهیلات لازم را پرداخت می‌کند.

وی بابیان اینکه جهاد دانشگاهی استان نیز در این زمینه وظیفه آموزش و پیاده‌سازی الگو‌های موفق را دارد، عنوان کرد: اداره کل تعاون، کار و اجتماعی نیز هدایت و راهبری این موضوع و شناسایی و معرفی افراد خلاق، نوآور و دارای صلاحیت کاری و علمی است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: پیش‌بینی ما این بوده این تسهیلات به دو هزار و ۷۰۰ متقاضی پرداخت شود.
آشتاب بابیان اینکه این تسهیلات ارزان‌قیمت خواهند بود عنوان کرد: فعالیت‌هایی که در حوزه مشاغل خانگی بوده شناسایی‌شده‌اند و با ابلاغ دستورالعمل آن طی هفته‌های اخیر ورود به بحث اجرا در این زمینه خواهیم شد.
وی با اشاره به اینکه امروز کسب‌وکار‌های خانگی به‌عنوان یکی از راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد به شمار می‌آید، افزود: افراد حقیقی یا حقوقی که در هر یک از رشته‌های مشاغل خانگی مهارت و تخصص کافی دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، نسبت به گرفتن مجوز اقدام کنند تا پس از تکمیل مدارک، توسط این اداره کل به کارگروه اشتغال استان معرفی شوند.
آشتاب در ادامه خاطرنشان ساخت: متقاضیان برای کسب اطلاع از جزئیات و چگونگی گرفتن مجوز می‌توانند به سامانه مربوطه به آدرس www.mashaghelkhanegi.ir مراجعه و اطلاعات لازم را کسب کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار