به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، دوره­های «نگهداشت و تعمیرات تجهیزات پزشکی کلینیکی و بیمارستانی» و «نگهداشت و تعمیرات یونیت دندانپزشکی و تجهیزات وابسته» برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۳۱۷۲۱
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مسئول مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره یک جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: دوره­های آموزشی مذکور با همکاری شرکت توسعه طرح و پردازش پارس­آواد و به مدت40 ساعت در این مرکز برگزار خواهد شد.

میثم محمدی، بهبود فضا و تجهیزات آموزشی برای ارائه خدمات مناسب به فراگیران را از اولویت های معاونت آموزشی جهاددانشگاهی عنوان و تصریح کرد: در همین راستا مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره 1 جهاددانشگاهی اردبیل در راستای تسهیل دسترسی فراگیران و افزایش کیفیت خدمات آموزشی به ساختمان جدید منتقل شده است.

وی از برگزاری دوره های آموزشی- تخصصی در گروه های فنی مهندسی، علوم کامپیوتر، کشاورزی، علوم پزشکی، علوم انسانی و زبان های خارجی در مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره 1 جهاددانشگاهی خبر داد و اظهار داشت: این مرکز در  اردبیل، میدان شریعتی، خیابان آیت الله خامنه ای به طرف میدان یحیوی مستقر شده و آماده ارائه خدمات به علاقه مندان است.

محمدی با اشاره به اینکه اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در دوره­های مذکور می توانند به این مرکز مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 33234785 و 33253311 تماس حاصل نمایند.   

منبع:صغرا جوادی                                                                                                                                                                                                                                                 

ارسال نظرات