علی‌محمد احمدی استاندارکهگیلویه وبویراحمد در نشست مشترک با مدیرشعب پست‌بانک استان ضمن مثبت ارزیابی کردن خدمات این بانک درمناطق محروم و روستائی، خواستار حمایت بیشتر آن از طرح‌های اقتصادی روستائی شد.
کد خبر: ۸۹۳۱۷۴۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی پست‌بانک ایران: وی در ادامه تصریح کرد: براساس مصوبه مجلس 5/1 میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاها به این بانک به‌عنوان یکی از بانک‌های عامل صندوق توسعه ملی اختصاص داده شده که بایستی سهم بیشتری به استان تخصیص و برای رونق طرح‌های اقتصادی در روستاها صرف شود.
همچنین سعید ساعدی‌فر مدیرشعب پست بانک استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استان گفت: این بانک به عنوان بانک توسعه‌ای وتخصصی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اولویت قراردادن رشد تولید و اشتغال از فعالان حوزه‌های IT و ICTو کسب و کارهای خردروستائی حمایت می‌کند.
وی افزود: با توجه به اینکه پست بانک، بانک عامل صندوق توسعه ملی در روستاهاست از طرح‌های اقتصادی برای کمک به اشتغال پایدار درمناطق محروم روستایی حمایت می‌نماید.
ساعدی‌فر تصریح کرد: هزینه‌های ارائه خدمات بانکی درمناطق محروم روستایی بسیار بالاتر از مناطق برخوردار است اما پست بانک این وظیفه را تقبل کرده و انتظار دارد که مسئولان استانداری و مدیران استانی آن را مورد حمایت قرار دهند تا بتواند فرصت نفوذ بیشتری در روستاها پیدا کند.
وی درپایان گفت: در سال جاری 7دستگاه خودپرداز در روستاهای استان نصب شده و طی ماه‌های آتی نیز در سایر روستاهای دارای باجه‌های خدمات بانکی واجد شرایط نصب خواهد شد.

ارسال نظرات