بر اساس آمارهای موجود میانگین سرانه دریافتی هر فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از73هزار تومان در شش‌ماهه نخست سال گذشته به 123هزار تومان در شش‌ماهه نخست امسال رسیده که افزایش 68 درصدی داشته است.
کد خبر: ۸۹۳۱۷۶۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه طرح‌های مشارکتی مختلفی به‌منظور زمینه‌سازی برای مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد در طول سال اجرا می‌شود، گفت: طرح‌های مشارکتی اجرایی کمیته امداد برگرفته از مبانی دینی و اعتقادی بوده و خیران با مشارکت در این طرح‌ها در فیض خدمت‌رسانی به نیازمندان سهیم می‌شوند. 

هدایت صفری به اجرای طرح محسنین به‌منظور مشارکت خیران برای کمک به فرزندان غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان اشاره کرد و افزود: در طرح محسنین خیران تکفل مادی و معنوی یک یا چند فرزند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد را برعهده‌گرفته و در تأمین بخشی از هزینه‌های مربوط به این گروه از جامعه هدف این نهاد مشارکت می‌کنند.

وی از همکاری حدود 21هزارخیر در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد استان زنجان در شش‌ماهه نخست امسال خبر داد و اظهار داشت: حامیان طرح محسنین درمجموع در شش‌ماهه نخست امسال بیش از یک میلیارد و 276میلیون تومان برای کمک به فرزندان معنوی تحت تکفل خود در قالب این طرح کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از هزار و700فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد هستند، ادامه داد : میزان مشارکت خیران همکار با کمیته امداد استان زنجان برای کمک به فرزندان تحت تکفل خود در قالب طرح محسنین در شش‌ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 108 درصد افزایش داشته است.

وی به افزایش 68 درصدی میانگین سرانه دریافتی فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل کمک حامیان این طرح در شش‌ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و افزود: بر اساس آمارهای موجود میانگین سرانه دریافتی هر فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از73هزار تومان در شش‌ماهه نخست سال گذشته به 123هزار تومان در شش‌ماهه نخست امسال رسیده است.

صفری ضمن قدردانی از کمک‌های مؤثر حامیان طرح محسنین به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ، گفت : توسعه کمی و کیفی طرح محسنین از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان زنجان در طول سال است و خیران می‌توانند با مراجعه به سایت www.mohsenin.ir و یا ارسال عدد 1 به سامانه 3000333324 برای حمایت از فرزندان بی‌سرپرست غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد در قالب طرح محسنین مشارکت کنند.

 

ارسال نظرات