خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

مردم انتظار دارند قوه قضائیه باهمه برابر برخورد کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: اگر دانه درشت ها مرتکب تخلف شدند و حقوق کشور و مردم را نادیده گرفتند، اگر با این افراد و پرونده های برخورد نشود، باید در عدالت و صداقت قوه قضائیه شک کرد.
کد خبر: ۸۹۳۱۷۶۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص تنش هایی که به نظر می آید بین قوه قضائیه و قوه مجریه ایجاد شده است اظهار کرد: روشن است، افرادی که دارای مشکلاتی هستند رابطه خوبی با اجرا و سیطره عدالت ندارند.
وی ادامه داد: بر همین اساس لازم می بینند که بر عدالت بتازند و یا آن را مورد هجمه قرار دهند، به همین اساس مشکل از قوه قضائیه نیست، مشکل افرادی هستند که در بخش هایی از اقدامات خود دچار مشکل شده اند.
این مسئول تاکید کرد: آنان که عدالت را سنگی بر سر راه خود می بینند می خواهند که اذهان عمومی را تحت تاثیر قرار داده و یا با فرا فکنی مسائل اصلی را در حاشیه قرار دهند، طوری که مشکلات را لا به لای این جنجال ها پنهان کنند.
معبودی اذعان کرد: پذیرش عدالت مشکل است، همچون مسلمانی که با همه احکام دین آشنا است، با این حال چون عمل به برخی از آنها را دشوار می بیند در انجام آن کوتاهی می کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) در ادامه افزود: نوک پیکان اجرای عدالت قوه قضائیه است و اصلا اساس کار این ارگان دفاع از عدالت اجتماعی و در این بین کسانی که به عنوان خواص مطرح هستند و منافع بیشتری دارند ، بیشتر نگران هستند چرا که منافع بیشتری برای به خطر افتادن دارند.
وی تشریح کرد: این اتفاقات به ضرر کشور است، چرا که وقتی صاحب منسبان شامل اجرای عدالت نمی شوند اجرای عدالت برای بقیه نه تنها مفید نیست، بلکه حساسیت و نارضایتی عمومی را نیز به همراه دارد.
معبودی در بخش پایانی این گفت وگو یادآور شد: اگر دانه درشت ها مرتکب تخلف شدند و حقوق کشور و مردم را نادیده گرفتند، اگر با این افراد و پرونده های برخورد نشود، باید در عدالت و صداقت قوه قضائیه شک کرد.
وی افزود: وقتی اقدامات قوه قضائیه مورد پذیرش است که به همه پرونده ها با عدالت و یکسان، بدون در نظر گرفتن جایگاه افراد رسیدگی کند.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار