خبرهای داغ:
آیت الله حسینی گرگانی گفت: بستن شبکه های اجتماعی تا جایی می تواند راهگشای کار باشد ولی نمیتواند درمان باشد، ما باید این فضا را غنیمت بشماریم و به نفع خودمان استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۹۳۱۷۸۹
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، آیت الله سید میر تقی حسینی در جمع فعالان رسانه استان با اشاره به اهمیت فضای مجازی اظهار کرد: روحانیت باید به صورت جدی در این فضای مجازی حضوری تاثیر گذار همراه با خوراک های مناسب فرهنگی و اجتماعی  مهیا کند تا بتواند  نیازهای مردم را برطرف کنند.

 استاد حوزه علمیه قم در خصوص فیلترینگ شبکه های اجتماعی خاطر نشان کرد: بستن شبکه های اجتماعی تا جایی می تواند راهگشای کار باشد ولی نمیتواند درمان باشد، ما باید این فضا را غنیمت بشماریم و به نفع خودمان استفاده کنیم.

آیت الله حسینی گرگانی تصریح کرد: امروزه دشمن ما در این فضا به صورت کامل در حال بمباران افکار جوانان ما است پاسخ دادن به سولات و شبهات اذهان جوانان نیازمند همراهی روحانیون خبره و توانمند است.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به خطرات عدم حضور روحانیت در فضای مجازی متذکر شد: اگر روحانیت نخواهد در این فضا ورود پیدا کنند خسارت سختی به جامعه ما وارد می شود، روشنگری و رفع شبهات مسائلی است که فقط به دست یک صاحب علم حل و فصل شود.

معظم له با ابراز موافقت از تقریب مذاهب تاکید کرد: تقریب یک مسأله عقلایی است هم دینی است، در این راه افراد افراطی هم این طرف راه هم در آن طرف راه وجود دارد، نباید عقاید شعیه یا عقاید سنی به طرف مقابل لطمه ای وارد کند.

 آیت الله حسینی گرگانی افزود: برخی ها هم یا به صورت عالمانه یا جاهلانه در این راه می خواهند وحدت ما را زیر سوال ببرند، کسانی که قصد چنین کاری دارند باید فهماند تنها کسی که از نزاع بین این دو مذهب سود می برد دشمن است.

وی در پایان با بیان این مطلب که هیچ کسی نباید فضای متحد استان را آلوده کند خاطر نشان کرد: حتی یک نفر مخل وحدت در استان گلستان زیاد است ما نباید بگذاریم چنین افرادی رشد کنند و بخواهند آب در آسیاب دشمن بریزند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها