امروز گفتمان جدیدی در سلامت به‌وجود آمده است و آن، شامل سلامت اجتماعی، روحی، جسمی و اجتماعی است لذا این گفتمان جدید را باید ایجاد کنیم تا مردم نیز سلامت واقعی را مطالبه و به آن دست پیدا کنند.
کد خبر: ۸۹۳۱۷۹۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید عباس موسوی در جلسه تبیین اهداف و سیاست‌های آینده دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرد: در هر مجموعه‌ای، نیروهای انسانی از سرمایه‌های آن به‌شمار می‌روند و باید از این سرمایه‌های ارزشمند در جهت اهداف سازمانی کمک بگیریم.

وی با بیان اینکه کار در حوزه سلامت بسیار حساس است، افزود: هر غفلت و سهل‌انگاری در این زمینه، تبعات ناخوشایندی در جامعه دارد که در مجموع، وظیفه دست‌اندرکاران حوزه سلامت را سنگین‌تر می‎سازد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هر چند در حال حاضر با مسئله جدی در بخش درآمدی و ساختاری درمانی حوزه سلامت و ازجمله در این دانشگاه مواجه نیستیم اما در بخش درمان با مشکل نقدینگی به‌دلیل نبود تعادل در وضعیت بیمه، روبه‌رو هستیم.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: امروز گفتمان جدیدی در سلامت به‌وجود آمده است و آن، شامل سلامت اجتماعی، روحی، جسمی و اجتماعی است لذا این گفتمان جدید را باید ایجاد کنیم تا مردم نیز سلامت واقعی را مطالبه و به آن دست پیدا کنند.

موسوی در پایان با اشاره به اهمیت دانشگاه‌ها در ایجاد اشتغال بیان کرد: باید قبول کنیم که دانشگاه‌های نسل دوم دیگر پاسخ‌گوی چالش‌ها و مسائل جوامع امروزی نیستند لذا نیازمند دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم یعنی دانشگاه‌های کارآفرین و تبدیل‌کننده ایده به محصول هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها