خبرهای داغ:
رئیس ستاد بازسازی عتبات استان قزوین با اشاره به افزایش خدمات‌دهی موکب‌های استان به زائران اربعین گفت: تعداد نقاطی از مسیر حرکت زائران اربعین حسینی که توسط استان قزوین خدمات‌دهی می‌شود در سال جاری به بیش از 5 برابر سال‌های قبل افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۹۳۱۷۹۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حامد کبودوند رئیس ستاد بازسازی عتبات استان قزوین در جلسه ستاد ساماندهی اربعین حسینی(ع) که ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی 5 قرارگاه در مسیر کربلا راه اندازی کردیم.
وی افزود: تاکنون 49 موکب در این 5 قرارگاه مستقر شده است که در 12 نقطه به زائران امام حسین(ع) در ایام اربعین حسینی خدمات ارائه می دهد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات استان قزوین اضافه کرد: نخستین موکب در شهرستان آوج راه اندازی شده که در فضایی به مساحت 2 هزار مترمربع آماده پذیرایی از زائران امام حسین(ع) است.
کبودوند با اشاره به راه اندازی یکر موکب از استان قزوین در مرز مهران عنوان کرد: همچنین در مرز مهران و شهر کربلا هم موکب داریم که آماده پذیرایی از زائران امام حسین(ع) هستند.
وی تصریح کرد: در سال جاری برای نخستین بار به منظور حضور زائران امام حسین(ع) در مراسم اربعین، مرز مهران بازگشایی شده است که تقاضا داریم در صورت فراهم بودن شرایط استان قزوین یک موکب به اسم استان در این مرز مستقر گردد تا بتوانیم به زائران خدمات‌ رسانی نماییم.
رئیس ستاد بازسازی عتبات استان قزوین خاطرنشان کرد: تعداد نقاطی از مسیر حرکت زائران اربعین حسینی که توسط استان قزوین خدمات‌دهی می‌شود در سال جاری به بیش از 5 برابر سال‌های قبل افزایش یافته است.
کبودوند در پایان یادآور شد: با توجه به این افزایش تعداد نقاط خدمات‌دهی به زائران از متولیان امر در خصوص تأمین امکانات مورد نیاز برای پذیرایی از زائران حسینی تقاضای همکاری بیشتری داریم.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها