به همت بسیج جامعه زنان شهرستان جم

برگزاری کارگاههای آموزشی مشاغل خانگی در شهرستان جم

بوشهر، بسیج جامعه زنان شهرستان جم با همکاری بسیج سازندگی ،اقدام به برگزاری کارگاههای مشاغل خانگی در رشته های خیاطی حرفه ای و مبتدی در پایگاه های تابعه کرده است.
کد خبر: ۸۹۳۱۸۲۰
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم،مسئول بسیج جامعه زنان درباره این زمینه گفت: این کارگاهها به منظور مهارت آموزی در زمینه خیاطی در حال برگزاری است که مورد استقبال خوب بسیجیان قرار گرفته است.

زینب شهیدزاده هدف از برگزاری این نوع کارگاهها در سال افتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال را لبیک به ندای رهبری عنوان کرد و افزود: امروزه کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم برای اشتغالزایی و درآمد در جهان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: انجام این نوع کسب و کار در واحد مسکونی مزایای بسیاری برای شاغلان از جمله ایجاد توازن مسئولیت خانوادگی زنان و اشتغال زنان، حذف هزینه‌های مربوط به خرید، رهن یا اجاره ملک تجاری یا کارگاه، هزینه رفت و آمد، به کارگیری اعضای خانواده و ایجاد زمینه‌های اشتغال خانوادگی داشته باشد.

شهیدزاده با بیان اینکه تعداد بیش از 290 نفر از خواهران بسیجی زیرنظر مربیان در 10 پایگاه مشغول یادگیری این رشته هستند گفت: امیدواریم به این تعداد افزود شود و اینگونه کارگاهها نیز بطور مداوم برگزار شود.

انتهای خبر/.

ارسال نظرات