خبرهای داغ:
در همایش پلیس اطلاعات امنیت اصناف مطرح شد؛
فتاحی رئیس اتاق اصناف برخوار در همایش پلیس اطلاعات امنیت اصناف گفت: فقر و بیکاری دو عامل از بین بردن امنیت در جامعه است که امیدوارم این دو عنصری که باعث سست بودن امنیت می شود از بین برود.
کد خبر: ۸۹۳۱۸۳۸
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ همایش پلیس اطلاعات امنیت اصناف با حضور سرهنگ علی صادقی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان برخوار به همراه پرسنل در محل همایش سالن اتاق اصناف برخوار برگزار شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان برخوار در ابتدای این مراسم ضمن تبریک هفته بزرگداشت نیروی انتظامی از زحمت های کارکنان نیروی انتظامی شهرستان تشکر کرد و گفت: اگر ما اصناف در کار خود موفق بودیم بخش عظیمی از ان را مرهون همکاری و تعامل نیروی انتظامی با اصناف می دانیم.

علی فتاحی در ادامه امنیت در جامعه را حاصل تلاش های نیروی انتظامی دانست و تاکید کرد: در ایجاد امنیت بیشتر، همکاری و تعامل سایر دستگاه های نظامی و اداره ها و نهادهای دیگر نیز لازم است.

وی خاطرنشان کرد: فقر و بیکاری دو عامل از بین بردن امنیت در جامعه است که امیدوارم این دو عنصری که باعث سست بودن امنیت می شود از بین برود.

فتاحی ادامه داد: امنیت در اصناف و کسب و کار باعث ایجاد امنیت و نبود کسب و کار باعث از بین بردن امنیت خواهد بود.

احمدرضا کرمی رئیس اداره صنعت و معدن نیز در ادامه هفته نیروی انتظامی را به همه سبزپوشان نیروی انتظامی شهرستان تبریک گفت.

در پایان مراسم از پرسنل نیروی انتظامی با اهدای لوح سپاس توسط اتاق اصناف قدردانی شد و در ادامه ۱۰پیشکسوت برتر صنوف مختلف شهرستان نیز قدردانی شدند.

سرهنگ محمدی رئیس حفاطت اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین تیموری رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، سعید خدایی بخشدار مرکزی، جهانگیری نماینده فرماندار، احمدرضا کرمی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان برخوار، سیدجواد حسینی ئییس و ناصر معینی از شورای اسلامی شهر دولت اباد، لقمانی عضو شورای اسلامی شهر دستگرد، سرگرد میرزایی فرمانده بسیج شهیدخرازی و دیگر مسئولان شهرستان در این مراسم شرکت داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها