امام جمعه مهدیشهر:

مدعی کدخدایی در جهان، امنیت خودش را هم نمی تواند تأمین کند

امام جمعه مهدیشهر در جمع کارکنان نیروی انتظامی فرمانده نیروی انتظامی مهدیشهر گفت: مدعی کدخدایی در جهان، امنیت خودش را هم نمی تواند تأمین کند.
کد خبر: ۸۹۳۱۸۴۹
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر،سرهنگ حسینی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان مهدیشهر با همراهی معاونین و کادر انتظامی نیروی انتظامی شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حجت الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه مهدیشهر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ؛حجت‌الاسلام والمسلمین محمد بارانی امام جمعه مهدی‌شهر با گرامیداشت هفته ناجا و ضمن تبریک این هفته به فرماندهی و مدیران ناجا شهرستان مهدیشهر اظهار داشت: امنیت امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهیدان انقلاب اسلامی و تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح هستیم.             

 وی در ادامه گفت:نیروی انتظامی با حراست و حفاظت از مردم و افزایش آرامش در جامعه، از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.                     

  امام جمعه مهدی‌شهر خاطرنشان کرد:نیروی انتظامی در جامعه اسلامی عدالت و امنیت را برای مردم به ارمغان آورده است و با چشمان بیدار از جامعه و خانه و کاشانه مردم حفاظت کرده و امنیت مردم را تأمین می‌کند.      

  وی افزود:شما عزیزان در جایی خدمت میکنید که باید خودسازی را در راس کار خود قرار دهید همیشه قبل از ورود به اداره و شروع بکار حتما با خلوص نیت و با وضو باشید وکارتان را فقط برای رضای خدا انجام دهید و کار در نیروی انتظامی بسیار مقدس است و قدر خودتان را بدانید . 

در پایان سرهنگ حسینی فرماندهی نیروی انتظامی گزارشی از فعالیت ناجا شهرستان مهدیشهر را ارائه داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار