یک بسیجی جهادگر در گفتگو با«بسیج» عنوان کرد
شاهروبندی گفت: اعزام پزشک عمومی، پزشک زنان و زایمان و دندانپزشک به همراه وسایل و تجهیزات لازم به روستاهای محروم بوشهر انجام شد که در هر روستا 50 نفر را به صورت رایگان ویزیت کردند.
کد خبر: ۸۹۳۱۸۹۶
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

سید امیر محسن شاهروبندی بسیجی جهادگر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به اقدامات گروه جهادی در مناطق محروم جنوب بوشهر اظهار داشت: ما در سه روستای خیرآباد، روستای راهدار و روستای قراول خانه فعالیت های فرهنگی ، آموزشی, عمرانی و کارآفرینی را انجام می دهیم.

این بسیجی جهادگر با اشاره به اقدامات عمرانی جهادگران افزود: در روستای خیرآباد بوشهر مدرسه ای وجود داشت که دور تا دور آن هیچ دیواری وجود نداشت و دانش آموزان به خاطر ورود انواع حیوانات به مدرسه امینت جانی نداشتند ما برای این مدرسه محوطه سازی کردیم و دیوار کشیدیم تا این مشکل دانش آموزان حل شود.

شاهروبندی خاطرنشان کرد: همچنین در روستای راهدار مزرعه ای بود که دیوار های آن به دلیل زلزله تخریب شده بود که بسیجیان جهادگر دیواری همسطح با زمین برای این مزرعه کشیدند تا کشاورزان این منطقه به مشکلی برخورد نکنند. بازسازی و مرمت خانه یک شهید و یک جانباز نیز انجام شد.

 این بسیجی جهادگر بیان داشت: این گروه جهادی اقدامات درمانی و پزشکی نیز در روستاهای محروم انجام داده است. اعزام پزشک عمومی، پزشک زنان و زایمان و دندانپزشک به همراه وسایل و تجهیزات لازم به روستاهای محروم بوشهر انجام شد که در هر روستا 50 نفر را به صورت رایگان ویزیت کردند.

ارسال نظرات