خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون فرهنگی شورا و سخنگوی شورای شهر هشترود در آیین رونمایی از این کتاب گفت: برگ های کتاب به منزله بال هایی هستند که انسان را به عالم دانش، آگاهی و روشنایی سوق می دهد.
کد خبر: ۸۹۳۱۹۱۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیده زهرا طاهری موسوی با بیان اینکه هر جامعه‌ای که به کتاب و کتابخانه اهمیت دهد رشد می کند، افزود: کتاب باید در سبد خانوار جای خود را باز کند.

وی با بیان اینکه باید نویسندگان را بیشتر به نوشتن کتاب تشویق و مردم را نیز به کتاب خریدن و خواندن ترغیب و تشویق کنیم،تأکید کرد: باید حس خودباوری را در نسل جدید ایجاد کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای هشترود افزود: وظیفه فرهنگی همه مسئولان و مدیران به ویژه مسئولان دستگاه های فرهنگی ایجاد بسترهای مناسب جهت حمایت از فعالان عرصه فرهنگ است که برپایی نمایشگاه از جمله آن هاست.

کتاب «از معراج تا عروج» به همت سید پیام رنجبر موسوی در 187 صفحه رقعی در 14 فصل با نیت 14 معصوم  و بصورت رمان داستانی که در نوع ادبیات مذهبی سیکی جدید و نادر می باشد نگارش شده است.

در این کتاب از 50313 کلمه استفاده شده است که 313 معرف تعداد یاران امام زمان(عج) و حضرت رسول اکرم(ص) در جنگ بدر می باشد.

کتاب دیگر این نویسنده  نیز با نام تک تیرانداز است که به موضوع مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم و خانواده های آن ها می پردازد.

ارسال نظرات