رئیس عقیدتی سیاسی گروه 433 مهندسی شمالغرب نزاجا در جمع بسجیان و پاسداران مراغه با اشاره به نقش نیروهای مسلح در دفاع از امنیت کشور گفت: در شرایط کنونی که در معرض تهدید و تحریم های اقتصادی و جنگ نرم دشمن قرار داریم، فقط با پیروی از ولایت فقیه از این بحران ها نجات خواهیم یافت.
کد خبر: ۸۹۳۱۹۲۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی صحرانورد با بیان اینکه امنیت کشور و اقتدار نظام اسلامی در سایه مجاهدت، ایثار و فداکاری نیروهای مسلح محقق شده است، افزود: ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج مردمی در کنار هم برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقتدار آن مجاهدت می کنند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی به عنوان نیروهای مکتبی و متعهد در کنار مردم با هماهنگی کامل و متحد پشتیبان ولایت فقیه هستند.

حجت الاسلام صحرانورد با اشاره به توان دفاعی نظام جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی اضافه کرد: موقعیتی ممتازی که نظام اسلامی در منطقه و دنیا دارد در سایه ایثار و فداکاری های نیروهای مسلح به وجود آمده است. 

وی بصيرت را مهم‌ ترين عامل موفقيت حق در برابر باطل در جنگ هاي نرم و سخت بیان کرد و گفت: وجود بصیرت و ولایتمداری لازمه رفع مشکلات پیش روی جامعه به ویژه در برابر هجمه های فرهنگی غرب است.

حجت الاسلام صحرانورد بصیرت و ایستادگی در برابر ظالمان را مهم ترین شاخصه نیروهای مسلح نظام اسلامی عنوان و بیان کرد: وجود روحیه جهادی در نیرو های مسلح و نظامی ی زمینه ساز پیشرفت و تعالی جامعه اسلامی است.

 وی ادامه داد: با توجه به اینکه ایران اسلامی در شرایط بسیار حساسی در دنیا و منطقه قرار دارد، ما نیروهای مسلح باید راه شهدا را مانند خود آن ها با بصیرت و ولایتمداری ادامه دهیم.

رئیس عقیدتی سیاسی گروه 433 مهندسی شمالغرب نزاجا افزود: اگر با بصیرت  پشتیبان ولایت فقیه باشیم، همواره در عرصه جنگ سخت و  نرم  پیروز میدان خواهیم بود. 

ارسال نظرات