فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم با اشاره به اهداف و ماموریت های گردان بیت المقدس گفت: دفاع از کوی و برزن و مقابله با تهدیدات دفاعی و امنیتی مهمترین مأموریت گردان‌های بیت‌المقدس بوده که با اجرای رزمایش‌ها و فراخوانی‌های مختلف انجام می‌پذیرد.
کد خبر: ۸۹۳۱۹۳۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جهت سازماندهی گردان بیت المقدس با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم، فرمانده حوزه امام علی (ع)، فرمانده گردان بیت المقدس و مسئول عملیات ناحیه در محل حوزه امام علی (ع) برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در این جلسه با اشاره به اهداف و ماموریت‌های گردان بیت المقدس گفت: دفاع از کوی و برزن و مقابله با تهدیدات دفاعی و امنیتی مهمترین مأموریت گردان‌های بیت‌المقدس بوده که با اجرای رزمایش‌ها و فراخوانی‌های مختلف انجام می‌پذیرد.
سرهنگ آزادی نژاد تصریح کرد: مأموریت اصلی بسیج تنها در حیطه نظامی خلاصه نمی‌شود بلکه آمادگی مقابله با انواع تهدیدات زیستی و محیطی نیز جزیی از مأموریت‌های بسیج است که گردان بیت‌المقدس در جهت انجام این مأموریت در کنار مأموریت‌های رزمی و دفاعی باید تمرین داشته باشد.
وی ولایت‌مداری و بصیرت را از مهم‌ترین شاخص‌های بسیجیان دانست و افزود: بسیجیان همواره برای دفاع از کیان اسلامی پیشتاز بوده‌اند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم تصریح کرد: بسیجیان وفادارترین قشر به آرمان‌ها و اهداف امام راحل، شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و این مهم را با اهدا خالصانه خون پاک خویش در دوران دفاع مقدس به جهانیان ثابت کرده‌اند.
وی اضافهکرد: بسیج همیشه از آغاز تأسیس تاکنون بر مسیر ولایت فقیه و صیانت از ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) حرکت کرده و با حضور آگاهانه خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.
سرهنگ آزادی نژاد همچنین گفت: تهدیدها، تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی نشانه زبونی و تزلزل استکبار جهانی در برابر اقتدار جمهوری اسلامی است.
وی در پایان بر سازماندهی و همچنین برگزاری فراخوانی‌های گردان به صورت منسجم تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم بسیجیان در زمینه‌های فرهنگی، معرفتی، انقلابی و نظامی از توان بالایی برخوردار باشند و بر همین اساس لازم است که بسیجیان در تمامی این زمینه‌ها رشد یابند.
در ادامه حسین شریف بیگی مسئول عملیات سپاه ناحیه خاتم توضیحاتی در خصوص نحوه سازماندهی گردان و برگزاری فراخوانی‌ها ارائه کرد و خواستار هماهنگی بیشتر فرمانده حوزه و فرمانده گردان بیت المقدس با عملیات ناحیه شد.
گفتنی است در ابتدای جلسه فرمانده گردان بیت المقدس و فرمانده حوزه امام علی (ع) گزارشی از روند اجرای برنامه‌های گردان بیت المقدس ارائه کردند.
ارسال نظرات