به مناسبت هفته نیروی انتظامی فرماندار اشکذر در دیدار جمعی از پرسنل این نیرو؛ اقتدار کنونی نیروی انتظامی را محصول با مردم بودن، در مردم بودن و برای مردم بودن دانست.
کد خبر: ۸۹۳۱۹۴۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ محمدعلی شاه‌حسینی در دیدار فرمانده و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان اشکذر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی اظهار داشت: به‌راستی ایجاد آرامش و امنیت کنونی ایران درحالی‌که کشور‌های همسایه آن از ناامنی رنج می‌برند کاری ستودنی است که نیرو‌های نظامی و انتظامی به نحوی شایسته از عهده آن برآمده‌اند.
فرماندار اشکذر بابیان اینکه صحبت‌های مقام معظم رهبری اکنون در نیروی انتظامی تبلور و نمود بیشتری یافته افزود: شهیدان با نثار خون خود احساس امنیت و آرامش را برای کشور به یادگار گذاشته‌اند که این مهم درخور قدردانی است.
نماینده دولت در شهرستان اشکذر افزود: نیروی انتظامی در دفاع از ارزش‌ها و تثبیت آرمان‌ها گام‌های مؤثری برداشته که اقتدار کنونی آن محصول با مردم بودن، در مردم بودن و برای مردم بودن است.
وی همکاری و همدلی بین اعضای شورای تأمین شهرستان اشکذر را رمز موفقیت آرامش و امنیت در این خطه برشمرد و ادامه داد: قانون مداری مردم و توجه به هشدار‌های پلیس از دیگر عواملی بوده که کاهش جرم و جرائم را در این شهرستان سبب شده است.
ارسال نظرات