خبرهای داغ:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین اظهار کرد:

انتخاب های مناسب مدیریتی، عامل کاهش بیکاری

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: حمایت از تولیدکنندگان و کارگاه های تولیدی، از اولویت های اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
کد خبر: ۸۹۳۱۹۹۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مسعود بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و سیروس نصیری  مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین  در بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان آبیک بیان کرد: این بازدیدها در راستای حل مشکلات موجود در مسیر تولید واشتغال است.
وی گفت: حمایت از تولیدکنندگان و کارگاه های تولیدی، از اولویت های اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و این امر به تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی و تعامل بین مدیران و سایر دستگاه های اجرایی جهت توسعه و تسهیل روند کار آنها می باشد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اظهار کرد: حمایت از صنایع موجب رونق بازار تولید و اشتغال می شود و این امر از مهمترین برنامه های کاری این اداره کل می باشد.
وی با اشاره به انتخاب مدیران باتجربه و کار آمد در واحدهای تولیدی عنوان کرد: انتخاب های مناسب مدیریتی در این واحدها، موجب کاهش بیکاری و ایجاد ارزش افزوده در منقطه و استان می شود.
 
بابایی افزود: در این شرایط اقتصادی مشارکت در مسوولیت های اجتماعی و کمک به  هم نوعان می تواند موجب ایجاد انگیزه در کارگران و در نتیجه افزایش بهره وری و تولید گردد. 
در ادامه این بازدید، نصیری مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین در خصوص مشکلات پیش روی شرکت مژده وصل شیراز در بحث بیمه کارکنان قول مساعدت و همکاری داد.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها