جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد صبح امروز؛ سه‌شنبه۱۸ مهر ماه ۹۶ برای چندمین بار مقابل نهاد ریاست‌جمهوری حاضر شدند و علت اعتراض آنها معوقات حقوق و عدم توجه به بحث بیمه ای آنها بود.
کد خبر: ۸۹۳۲۰۰۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج،صبح امروز گروهی از بازنشستگان صنعت فولاد کشور مقابل ساختمان نهاد ریاست جمهوری تجمع و خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

عدم پرداخت به موقع حقوق و مزایا، عدم توجه به هزینه های جاری درمانی دلیل اصلی اعتراض در این تجمع بود. بازنشستگان می گویند:در حال حاضر مستمری شهریور ماه‌ را هنوز دریافت نکرده ایم و  از سال 91 تاکنون نیز بخشی از مطالبات مربوط به اجرای احکام معلق شده حق سرپرستی و حق سختی کارمان پرداخت نشده است.

بازنشستگان صنعت فولاد کشور همچنین خواستار همسان‌سازی مستمری هم‌صنفان پیشکسوت خود هستند که گویا از حدود پنج سال قبل تاکنون نسبت به آن ترتیب اثری داده نشده است.

آنها بیان می کنند: صندوق بازنشستگی فولاد اوایل ماه نامه ای به سازمان برنامه و بودجه زده است اما هنوز خبری نیست.تاکنون پاسخ درست و شفافی در خصوص مشکلات مان به ما داده نشده و ما می‌خواهیم بگوییم با گزارش و نامه‌نگاری کار بازنشستگان حل نخواهد شد در نتیجه این مراجعات ادامه خواهد یافت.

از قرار معلوم همزمان با تجمع بازنشستگان فولاد در تهران برخی بازنشستگان شهرستانی این صنعت نیز در مقابل ساختمان استانداری‌های محل سکونت خود دست به اعتراض زده‌اند.

ارسال نظرات