سید ساجد یعقوبی
اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت مسئولان از برنامه های اقتصاد مقاومتی و اردوهای جهادی بسیج بازدید و حمایت کنند و توان این گروه های جهادی را ارزشمند بدانند.
کد خبر: ۸۹۳۲۰۱۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵

مسئولان از برنامه های اقتصاد مقاومتی و اردوهای جهادی بسیج حمایت کنند

اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستصعفین در بازدید پروژه های اقتصاد مقاومتی و اردوهای جهادی اردبیل گفت، اتفاقی که در این پروژه ها میافتد که مردمی است و خود این عزیزان علاقه مندانه فعالیت میکنند مثل این خانه که هستیم ظرف ۱۲ روز بنا شده نه تنها این خانه بلکه بسیجیان ما اقدام به ساخت مساجد، مدارس و خانه برای بی بضاعت ها میکنند که یک کار شگفت انگیزاست.

وی باتوجه به نبود حمایت مالی از اردوها بسیج سازندگی در روستاها بیان کرد، ساخته شدن خانه در روستاهای برای مستمندان توسط بسیجیان نه تنها هزینه ها را نصف و حتی پایین تر از نصف میشود، به دلیل این که هزینه های کارگری ندارده و همه این عزیزان داوطلبانه این کارهارا انجام میدهند بلکه به لحاظ مدت زمان یک کار خیر و ارزشمندی و حتی یک رکوردی در این اتفاقات میافتند.

احمدی افزود، فکر میکنم‌ کارهای ارزشمند این بسجیان بهترین الگوهایی است که اگر مسئولان ما در حوزه برنامه ریزی به گروه های جهادی توجه کنند حتما هم هزینه ها در خیلی از پروژه ها زود بازده و پروژه های کوچک بهتر به ثمر خواهد نشست و در مدت زمان کمتری پروژه را تحویل خواهند داد.

وی بیان کرد، هنوز مسئولان توان گروه های جهادی را نمیدانند و نمیتوانند از این ها استفاده بکنند که امیدوار هستیم با رسانه ای کردن این اقدامات و توجه کردن بیشتر شاهد یک حرکت جدی و جهشی که با رشد چشم گیری در استفاده از گروه های جهادی باشیم.

خبرنگار سید ساجد یعقوبی

ارسال نظرات